26 mar 2015

[Głos czytelnika] "To był najlepszy dzień na świecie!" AKTUALIZACJA



Moc comellowych postów jeszcze trwa. Wielu z Was pragnie podzielić się swoim szczęściem i wrażeniami ze spotkania z idolką. Dziś Wam to umożliwiam!
Tworząc ten post pragnę podzielić się jednym z moich pomysłów, który, mam nadzieję, przypadnie Wam do gustu. Będzie to coś nowego. Przejdźmy zatem do postu i zobaczmy jakie jest zdanie fanów na temat ostatniego wydarzenia!

AKTUALIZACJA w rozwinięciu posta

Zapraszam!








O co chodzi?
Czasami pytacie redakcję o możliwość przesłania swoich postów, które po przejrzeniu znalazłyby się na blogu. A co gdyby stworzyć coś, co pozwalałoby wypowiedzieć się prawie każdemu z czytelników? Każdego tygodnia na naszym blogu pojawi się post nadesłany przez kogoś z Was. Co o tym myślicie? Możecie pisać na swoje tematy, które chcielibyście w nich poruszać. Czasem może zdarzyć się tak, że to ja poproszę o Was o wypowiedzi na temat jakiegoś wydarzenia, rzeczy czy osoby. Wydaję mi się, że to fajna inicjatywa, które pozwoli Wam bardziej uczestniczyć w życiu naszego bloga. Piszcie w komentarzu co  o tym sądzicie.
Na email violettablogpoczta@gmail.com możecie wysyłać swoje posty, wypowiedzi i wszystko co chcecie, a ja w piątek 27 marca podsumuję wszystkie pracę i najlepsza z nich pojawi się w weekend na blogu. Aby ta "seria" weszła w życie do piątku musi pojawić się przynajmniej 5 prac. W przeciwnym razie akcja zostaję odwołana, a ja będę wiedziała, że nie macie ochoty bawić się w takie rzeczy. Macie więc szerokie pole do popis zwłaszcza iż czekamy teraz na najważniejsze fioletowe wydarzenie.


AKTUALIZACJA
 Bardzo się cieszę, że pomysł w głosem czytelnika przypadł Wam do gustu. Pierwszy post pojawi się już jutro, w godzinach wieczornych. Pamiętajcie, że swoje prace możecie wysyłać na powyższy adres, do jutra (27 marca) do godziny 12:00! Serdecznie zachęcam do zabawy, a osoby, które już wysłały mi swoje propozycje zapraszam do oczekiwania na odpowiedź e-mail i jutrzejszy post jednego z Was!


Przejdźmy jednak do głównego tematu postu.
Niewiele ponad miesiąc temu gwiazda naszego fioletowego serialu, Lodovica Comello, zawitała po raz pierwszy (i co najważniejsze nie ostatni) w naszym kraju.
Na  blogu pojawiła się już jedna relacja z tego wydarzenia. Moja koleżanka, a zarazem jedna z najwierniejszych czytelniczek tej strony postanowiła stworzyć dla Was własną wersję.
Jej sprawozdanie miało pojawić się na blogu już dawno temu, ale mój brak czasu i nie oszukujmy się, pewne lenistwo, które towarzyszy mi od urodzenia, przeszkodziło mi w opublikowaniu tego posta, za co serdecznie Was i Ciebie Gosiu, przepraszam. Z pewnością część czytelników wie iż jestem w klasie 3 gimnazjum i za niecały miesiąc odbędą się okropne testy gimnazjalne. Obiecuję, że później nadrobię wszystkie blogowe zaległości!
Przejdźmy zatem do postu Gosi.



Zlot fanów Lodo


20 Luty 2015 godzina 9:15. Pod studiem Dzień Dobry TVN, gdzie zapowiedziany  był czat i wywiad z Lodo stoją tłumy fanów czekających na swoją idolkę.












Pod studiem była naprawdę wspaniała atmosfera. Dziewczyny śpiewały piosenki, tańczyły i świetnie się bawiły. 





O godzinie 9:20 Lodovica pojawiła się w kafejce, wraz z tłumaczem i odpowiadała na wasze pytania.  Comello świetnie się bawiła, pozowała do zdjęć zza szyby i śmiała.

Po odpowiedzeniu na wszystkie pytania przyszedł czas na wywiad . Do kafejki zawitał Marcin Prokop (prowadzący programu DDTVN) i wraz z Lodo pojawił się w naszych telewizorach.  Atmosfera w kafejce była równie znakomita jak i po za nią. Lodovica po zakończeniu wywiadu podziękowała i podarowała prezent w postaci podpisanego zdjęcia.

 Marcin i Lodo się pożegnali i poczułam się jak na wojnie.Wszyscy pędzili w stronę wejścia, nie zwracając uwagi na to gdzie biegną. W tym momencie pod studiem  stał mór złożony z fanek Lodo, którego nikt nie dał by rady pokonać. Wszyscy się przepychali i robili wszystko żeby być jak najbliżej wejścia. 


Godzina 11:00- Lodovica wychodzi ze studia.  Menager poinformował nas że Lodo nie będzie rozdawać autografów, ani  że nie można robić z nią zdjęć. Lod zrobiła sobie tylko grupowe selfie które możecie zobaczyć n jej tt, w końcu rozdała parę autografów i poszła.  Całe zgromadzenie jakby za sprawą mai w ciągu 5 sekund zniknęło. Lodovica pomachała zza szyby samochodu i odjechała.





Godzina 11:07- Na facebook’u Lodo pojawia się informacja o spotkaniu fanów w hotelu Regent na ul. Belwederskiej w Warszawie.



Ja przed hotelem pojawiłam się aż 2 godziny przed spotkaniem.  Ku mojemu zdziwieniu czekało już tam z 15 osób.  W miarę upływającego czasu za moimi plecami pojawiało się coraz więcej fanów. Po dwóch godzinach pod hotelem zebrał się dziki tłum. 

Lodovica spóźniała się, a z minuty na minutę wszyscy byli coraz bardziej zdenerwowani. Zaczęliśmy krzyczeć „ Lodo, Lodo!!!” i w końcu pojawił się jej menager. Powiadomił nas że Lodovica już na nas czeka w specjalnym pokoju i że ochrona będzie nas wpuszczać po 15 osób. Wszyscy musieli być pierwsi, ale na szczęście ochroniarzy trzymali rękę na pulsie.  Mi i mojej przyjaciółce udało się wejść w pierwszej grupie( w końcu stałyśmy tam od dwóch godzin). Serce biło mi jak szalone.

Weszłyśmy do wielkiego holu gdzie pokierowano nas do Sali gdzie siedziała Lodo. To było niesamowite, kiedy weszłyśmy a Lodo od razu wstała z krzesła i się z nami przywitała. Każdy mógł podejść, wziąć, autograf i zrobić zdjęcie. Lodovica była przemiła i cały czas uśmiechnięta. 






















Ten Dzień zapamiętam na pewno na bardzo,  bardzo długo. Uważam że Lodovica jest przemiłą osobą , która kocha i szanuje swoich fanów.  To był najlepszy dzień na świecie i mam nadzieję żę zgodnie z obietnicą Lodo zawita jeszcze do Polski i będę miała okazję ją znowu spotkać. 






Gosia


17 komentarzy:

  1. Anonimowy13:30:00

    Fajnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:25:00

    jaaaaa chce!!! zara wysle prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:47:00

    Jeju.naprawde świetny pomysł! Każdy bedzie mógł sie pokazać na tym blogu ! Naprawde wielkie gratulacje za tak wspaniały pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:08:00

    ma ktoś jakiś autograf lodo do oddania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt ci go nie odda chyba ze sprzeda
      jednak ja gdybym mjala to bym nie sprzedala. pozdrawiam

      Usuń
  5. Anonimowy18:41:00

    sory ale raczej nikt nie odda ci autografu Lodo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:32:00

    Ja gadalam z lodo po wlosku i wiem o niej bardzo duzo mam do niej e-mail:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:16:00

    A mozesz podac. Email

    OdpowiedzUsuń
  8. A będzie można przesłać relację z VL.? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:06:00

    zazdroszczę ci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:10:00

    ja kocham lodo bardziej niż tini JA CHCĘ JEJ AUTOGRAF a nawet nie byłam na koncercie vilu były za drogie ceny

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:12:00

    LOVE LODO Nicole

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:25:00

    wcześniej jedna dziewczyna napisała że ma e-mail do lodo no błagam ja napisałam że wole lodo od tini ja też chcę jej e-mail mogę się nawet nauczyć włoskiego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:27:00

    dasz mi jej e-mail błagam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!