2 mar 2015

[Konkurs] Wygraj bilety na Violetta Live w Warszawie

WYGRAJ BILETY NA VIOLETTA LIVE W WARSZAWIE. Zielona Sowa, czyli wydawnictwo, które na polski rynek wydało "Simplemente Tini" zorganizowało dla fioletowych fanów kolejny konkurs w którym główną nagrodą są bilety na Violetta Live w Warszawie! Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej to zapraszam do czytania.


Co należy zrobić? 
 

Aby wziąć udział w konkursie musisz kupić książkę "Po prostu Tini" oraz odpowiedzieć na pytanie "Kto jest Twoim idolem?". Zgłoszenie musi zawierać  uzasadnienie i nie powinno mieć więcej niż 1000 znaków ze spacjami. Odpowiedzi należy przesłać na adres mailowy wydawnictwa konkurs@zielonasowa.pl z tematem maila "Konkurs Po prostu Tini". Oprócz tego trzeba przesłać czytelny dowód zakupu biografii. Termin nadsyłania prac kończy się 13 marca 2015 roku. Wyniki konkursu pojawią się na stronie wydawnictwa, w zakładce konkursy 20 marca 2015 roku. Regulamin konkursu, który KAŻDY z was powinien przeczytać, znajdziecie tutaj .

Nagrody

 

 
Nagrody prezentują się bardzo obiecująco, gdyż główna nagroda dla najlepszych trzech prac to bilet na koncert Violetta Live w Warszawie 22 sierpnia 2015 roku dla dwóch osób. Dla kolejnych dziesięciu szczęściarzy przeznaczona jest nagroda pocieszenia w postaci plakatu Martiny wraz z autografem. To jednak nie koniec nagród ponieważ dla jeszcze kolejnej dziesiątki przeznaczone są nagrody w postaci 3 książek z serii Violetta.
 


Weźmiecie udział w konkursie? A może już macie bilety na ten koncert? Ja z pewnością na pewno się skuszę i wezmę udział do czego zachęcam także was!

12 komentarzy:

  1. ja nie wezme udziału biorę udział w konkursie fioletowy szkic i mi wystarczy
    ale życzę wam powodzenia <3 <3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:13:00

    Ja niechcę mieć ksiązki po prostu tini i nie mogę wziąść udziału

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:36:00

    O co chodzi z tym dowodem za zakup ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie chodzi o zdjęcie paragonu lub coś podobnego ;)

      Usuń
    2. Tak, chodzi o zdjęcie lub czytelny skan paragonu bądź faktury. :)

      Usuń
  4. Anonimowy14:15:00

    Trzeba opisać tini czy można kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:00:00

    Biore udział bo własnie miałam kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:05:00

    może to byc zdjęcie ksiązki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:10:00

    Co mam zrobic jesli moja mama wyrzucila paragon ? Macie jakis pomysl ? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział mam nadzieję że wygram jeżeli tak to spełni się moje marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział mam nadzieję że wygram jeżeli tak to spełni się moje marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!