10 mar 2015

[#RipLaurelyne] Obsada żegna zmarłą Vilover


OBSADA ŻEGNA ZMARŁĄ VILOVER. Zbliżający się, długo wyczekiwany koncert Violetta Live to czas ogromnej radości i euforii dla wszystkich Vilovers. Zobaczyć swoich idoli na żywo jest niesamowitym przeżyciem, które zostanie zapamiętane do końca życia. Jednak los zdecydował, że Laurelyne, fanka serialu z Francji nie zdążyła spełnić swojego marzenia o byciu na koncercie swoich idoli. Dziewczynka na kilka dni przed show zmarła...



Trzy dni temu ośmioletnia Vilover z Francji Laurelyne miała uczestniczyć na jednym z koncertów Violetta Live w Douai i spełnić swoje marzenie o zobaczeniu i usłyszeniu fioletowej obsady na żywo, ale niestety marzenie o byciu na koncercie nie spełniło się... Dziewczynka została zamordowana przez swojego ojca w nocy z pierwszego na drugiego marca w Landrecies . Sekcja zwłok wykazała, że mała Laurelyne otrzymała kilka ciosów nożem myśliwskim. Nie będę wgłębiać się w szczegóły, bo to zbyt delikatna sprawa, ale jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej w tej sprawie tutaj macie [link] do jednego z francuskich artykułów o śmierci dziewczynki (myślę, że mimo to, iż tekst jest po Francusku, to jeśli przetłumaczycie tekst w tłumaczu do coś zrozumiecie). Wiadomość o śmierci dziewczynki dodarła również do odtwórczyni roli tytułowej bohaterki - Martiny Stoessel. Ta historia poruszyła nie tylko Tini, a całą obsadę serialu. Aktorzy swoimi wpisami na Twitterze żegniali swoją fankę, a dwa koncerty Violetta Live w Douai zostały zagrane na cześć tragicznie zmarłej Vilover. Na serwisie społecznościowy Twitter został również utworzony hashtag #RipLaurelyne upamiętniający dziewczynkę. 

TŁUMACZENIE: Chcemy przekazać dwa dzisiejsze koncerty dla Laurelyne, Aniołka, miała 8 lat i miała być z nami na koncercie. 


TŁUMACZENIE: Zawsze będę Cię nosić w sercu.


TŁUMACZENIE: #riplaurelyne Te show jest dla Ciebie!


TŁUMACZENIE: #RipLaurelyne te show jest dla Ciebie księżniczko...!!!


TŁUMACZENIE: Ten koncert jest od nas dla ciebie maleństwo.




TŁUMACZENIE: Dzisiaj byliśmy na scenie poświęcając każdą sekundę show. Bo uśmiechu dziecka nie można lekceważyć.


TŁUMACZENIE: Potrzebujemy miłości, potrzebujemy miłości... #RipLaurelyne



Powyższy filmik jest jednym z filmików z Violetta Live w Douai, na którym Tini przed zaśpiewaniem piosenki "Soy mi mejor momento" mówi o śmierci swojej fanki. Martina powiedziała, że ta dziewczynka była kimś ważnym, była jedną z nas (chodzi o Vilovers) i chce okazać jej wdzięczność i hołd. Moim zdaniem to naprawdę piękne co zrobiła odtwórczyni głównej roli. Fakt każdego dnia umiera wiele dzieci i na pewno w tym fani telenoweli, ale to w jaki sposób Laurelyne zginęła jest naprawdę okrutne i jednocześnie smutne. Ośmiolatka miała spełnić swoje marzenia, a tym czasem spotkało ją coś tak strasznego. Myślę, że show poświęcone dziewczynce było bardzo szlachetnym gestem ze strony obsady.

Spoczywaj w spokoju aniołku.

#RipLaurelyne

10 komentarzy:

  1. Bardzo przemyślany post gratuluję! Spoczywaj w spokoju #RipLaurelyne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje starałam się jak mogłam :) Nawet nie wiesz jak to pisząc bardzo płakałam

      Usuń
  2. Straszne aż miałam ciary.
    Pięknie się zachowali...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy07:18:00

    Nie widzę sensu pisania takiego posta. Założę ze sie ze gdyby ta dziewczyna nie była vilover obsada by nawet nie wspomniała o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:07:00

      niby czemu? byłam w tedy na koncercie we Francji i mówiła o tym

      Usuń
  4. Anonimowy10:05:00

    Napoczątku myślałamam tu z bloga umarł bo tak się popatrzyła tylko na kawałek tytułu i przeczytałam "żegna zmarłą Vilovers" a mi się skojarzyło że piszę bądź pisała tu kiedyś taka osoba xD.
    *A wracając do posta. Zaczęłam płakać jak przeczytałam ten post :( Nwm jak można coś takiego zrobić dziecku ; (
    #RipLaurelyne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuuuu to co jej ojciec zrobił, aż brak mi słów.
    A opsada pięknnie się zachowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:31:00

    A wogłóle wiadomo dlaczego jej ojciec ją zabił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie i mam wielkie pytanie kiedy będą wyniki konkursu fioletowy szkic ??

      Usuń
  7. Anonimowy17:32:00

    Szkoda mi jej.Mimo,że nigdy na oczy jej nie widziałam,to i tak ją bardzo polubiłam.Spoczywaj w pokoju,aniołku.Bardzo mi Ciebie szkoda,gdybym tylko spotkała jej ojca...On też by skończył jak ona.Ten ojciec to nie ojciec,to potwór! czemu on to zrobił! Nie pomyślał co pomyśli rodzina? Nie pomyślał że dziewczynka mogła wyrosnąć na piękną dziewczynkę? To psychopata! Zgiń tak samo,Sknerusie.! Kochamy Cię,Laurelyne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!