30 mar 2015

[Violetta 3] Tajemnicza wiadomość od Disneya!


Dzisiaj na pojawił się tajemniczy tweet od latynoskiego Disneya na temat Violetty! Czyżby szykowała się jakaś specjalność? Nowe historie Violetty? Wszyscy fani są zaciekawieni tym co może to być. Jeżeli chcecie poznać bliżej niespodziankę, którą nam sprawili, zapraszam do rozwinięcia posta!
#TWEET

Tłumaczenie: Twoje melodie mają jeszcze więcej muzyki i miłości. Już w następny poniedziałek! #PowrótVioletty. Sen trwa dalej... 


#ZNACZENIE



Wielu z nas może zastanawiać się co to może być? Wiele osób ma przypuszczenia, że to 4 sezon, ale nie oszukujmy się, żeby obsada przed Violetta Live nagrała jeszcze następny sezon, to byłoby nierealne... Według mnie mnie mogą być właśnie wyczekiwane przez nas scenki z kontynuacją historii Violetty, czyli między innymi ślub Leonetty, bo raczej tutaj nie ma mowy o nowych odcinkach Violetty. Minęło już trochę od finału w Ameryce Łacińskiej, a Disney chcę trochę odświeżyć tam Violettę, dla mnie z powodów oczywistych. Zbliża się już wielkimi krokami Violetta Live na ich kontynencie, nie chcą aby Violetta była zapomniana. Drugą opcją mogą być powtórki 3 sezonu, który był od lipca emitowany na ich kanale.



#CZEKAMY



"Odcinek" zostanie wyemitowany w poniedziałek o 18.00 naszego czasu, jak na razie nie wiadomo czy to będzie jakaś mini-seria, czy pojedynczy odcinek. Godzina jest moim zdaniem dla nas ok, ponieważ większość z nas wtedy będzie mogła zasiąść przed komputerami. Zdaje sobie też sprawę, że jakaś część  z was nie będzie mogła go obejrzeć, dlatego po wszystkim zrobię relację, postaram się go dla was nagrać i coś znaleźć na Youtube. 





Zżera mnie ciekawość, co dla nas przyszykowali. Opcji jest mnóstwo, dlatego trochę trudno nam zakładać z góry co to będzie. Pozostało nam czekać, ale czuję, że się nie zawiedziemy, a latynoski Disney przygotował dla wszystkich vilovers coś specjalnego.


Co myślicie o nowej zapowiedzi? Co to może być według was? Zapraszam do komentowania!


19 komentarzy:

  1. Anonimowy23:42:00

    Mam wrażenie, że po prostu będą powtarzać odcinki 3 sezonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Anonimowy13:15:00

      Też tak myślę. A może obsada będzie mówić po Polsku? XD

      Usuń
  2. Dawid jak myślisz będą odcinki też (kiedyś ) w Polsce?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam opis koncertu na VP. Niesamowicie!
    ♥️Cande•Ruggero♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:10:00

    Skoro tyle osób z waszego bloga było na Violetta Live w łodzi to chociaż moglibyście opisać koncert. Jakie emocje co i jak? Itp. A a wy nic... zawiodłam się na was... parę razy dziennie codziennie zaglądałem do was, ale... Minęły już dwa dni od koncertu i myślałam że napiszecie chociaż COŚ a tu NIC szkoda slow.... od dziś będę wchodzić tylko na VP bo tam chociaż COŚ napisali A WIĘC ŻEGNAM I NARA FRAJERZY!!!!!!!!!!
    BEY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:00:00

      Śmiać mi się chcę :D

      Usuń
    2. Anonimowy13:56:00

      Niby z czego?!?!?!!!! To moje uczucia
      może ty byłaś na VL W ŁODZI ale ja nie!!!!!!!!!! I jest mi smutno bo chciałam jechać ale cóż. ... po prostu nie mogłam. A wy mogli byście coś opisać a wy nic LENIE!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. mówiłaś że już nie będziesz wchodzić na tego bloga

      Usuń
    4. Wiem że dawno to pisałaś/eś anonimie ale jedno ci powiem I SPADAJ..... Pozatym nie pisze się Bey tylko Bay ;) widać że angielski też ci źle idzie ;)

      Usuń
  5. Anonimowy17:53:00

    A mnie się wydaje, że po prostu będą od nowa puszczać całą Violettę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:11:00

    Ah.. Jakby bosko było żeby były nowe odcinki Violetty.. ale mi się zdaję , że będą powtórki albo po prostu jakiś tak jakby mini odcinki czy jeden odcinek czyli ślub Leonetty.... A może te nowe odcinki ;)

    OdpowiedzUsuń

  7. Nie no nie zaczynajny znowu tematu slubu bo znowu sie załamiemy :/ pamiętacie jak myśleliśmy że będzie skub a potem go nie było? nie chce sie znowu załamać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowego bloga! http://wswiecievioletty-disneypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wgl co ja mam wpisać jak nie moge obejrzeć tego odcink online...?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:59:00

    Powie ktoś co leciało, czy to były powtórki czy jakiś nowy odcinki? Proszę!!! Nie mogłam tego obejrzeć bo mi się zacinalo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:53:00

    Powtórki leciały 3 sezonu :* Ja obejrzałam mały fragment do momentu jak Violetta przesyła wszystkim buziaki :* a Olga stoi przed laptopem :{]

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!