7 mar 2015

[Wywiad] Lodovica wyznaje: Pokochałam Polskę


LODOVICA WYZNAJE: POKOCHAŁAM POLSKĘ. Jak pewnie doskonale wiece dwa tygodnie temu zawitała do naszego kraju. Było to wielkie przeczycie dla wszystkich polskich Lodofanaticas oraz Vilovers. Lodo podczas pobytu w Polsce przygotowała dla nas wiele niespodzianek: nagrała klip do piosenki "Sin usar palabras" (Bez słów) z polskim wokalistą Szymonem Chodynieckim, wystąpiła gościnnie w Dzień Dobry TVN oraz zorganizowała spotkanie z fanami. Nie dawno ukazał się kolejny wywiad z Włoszką przeprowadzony podczas jej pobytu w Polsce. Wywiad znajdziecie w rozwinięciu posta. 



LODOVICA COMELLO, CZYLI FRANCESCA Z VIOLETTY WYZNAJE: POKOCHAŁAM POLSKĘ.

"Violetta" ma w Polsce rzesze fanów. Nic dziwnego, że do naszego kraju zawitała serialowa Francesca Cauviglia, w której rolę wciela się Lodovica Comello (25 l.). Aktorka gra najlepszą przyjaciółkę tytułowej bohaterki.

To twoja pierwsza wizyta w Polsce?
Zgadza się - to mój absolutnie pierwszy raz w Polsce. Niestety, nie zdążyłam jeszcze zwiedzić Warszawy, myślę jednak, że korzystając z kilku wolnych godzin, jak będę miała chwilę, uda mi się coś zobaczyć. Jestem przekonana, że kiedyś jeszcze tu przyjadę, bo jesteście świetnym narodem!

 Czy jesteś zaskoczona popularnością, jaką cieszysz się w Polsce?
Tak, jestem naprawdę bardzo zaskoczona. NAPRAWDĘ. Nie spodziewałam się tak gorącego przyjęcia polskich fanów. Co mnie najbardziej zaskoczyło, to to, że w Polsce moje fanki są już nastolatkami, mają po 16-17 lat... Na świecie wygląda to trochę inaczej - zazwyczaj są to dużo młodsze dziewczynki.


 Z Włoch musiałaś przenieść się do Argentyny... Jak to zniosłaś?
Na początku to było niezwykle trudne. Byłam sama, bez rodziny. Nikogo tam nie znałam. Tęskniłam za bliskimi. Potem zaczęłam pracę, poznałam coraz więcej osób... I pokochałam Argentynę!

 W serialu "Violetta" grasz rolę drugoplanową, chciałabyś kiedyś zostać główną gwiazdą jakiejś produkcji?
Mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda. Na razie skupiam się na karierze muzycznej, na promocji nowej płyty - "Mariposa" - ale nigdy nie wiem, gdzie mnie wiatr poniesie (śmiech). Jeśli pojawi się propozycja zagrania głównej roli w jakimś filmie, to na pewno z niej skorzystam.


Jesteś idolką dla miliona dziewczyn na świecie. Czujesz presję z tego powodu?
To wielka odpowiedzialność - nastolatki mnie obserwują, jestem ich idolką, inspiruję je, ale nie czuję z tego powodu jakiegoś stresu - jestem spokojną osobą, nie pociągają mnie skandale, nie zadaję się z ludźmi, którzy szokują... Myślę więc, że nie mam powodu do obaw.

Czyli nie boisz się, że spotka cię to, co Miley Cyrus, która z gwiazdki Disneya wyrosła na skandalistkę?
Nie, nie... znam siebie, wiem, na co mogę sobie pozwolić. Skandale i szokowanie - myślę, że nie potrzebuję tego.


Źródło: Super seriale



JAK WAM SIĘ PODOBAŁ WYWIAD? 

8 komentarzy:

  1. Kiedy premiera tego teledysku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wiadomo tylko wiadomo, że teledysk będzie miał swoją premierę w tym miesiącu. Jeśli będzie wiadomo coś więcej na pewno Was o tym poinformujemy :)

      Usuń
  2. Super post xdd wow nie myślałam że Lodo kiedy kol wiek powie że pokochała Polskę ;) ! Wow

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:02:00

    My też Cię kochamy Lodo!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. pod postem zmiany w głosowaniu fioletowy szkic napisałam bardzo ważnom informacie
    która dotyczy tego że 2 osoby zagłosowały na mnie czyli na halinabanasińska pod
    postem the voice of violetta pewnie pomyliły im się konkursy zaliczycie te głosy??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!