7 kwi 2014

(KONKURS) Wygraj...(PRZYPOMNIENIE)

W tym konkursie możecie wygrać nagrodę niespodziankę,która oczywiście jest związana z Violettą. Mogę zdradzić, że produkt, który możecie wygrać jest dziełem Egmontu, jak wiemy ostatnio wydali parę książek związanych z Violettą (LINK). Więc jeżeli chcesz wygrać nagrodę niespodziankę nic łatwiejszego. 

Zadanie konkursowe 

Napisz opowiadanie o przygodzie, która może wydarzyć się w trzecim sezonie. Jak najbardziej możecie użyć swojej wyobraźni, nawet jest to wskazane :D. W opowiadaniu możecie za mieścić wszystko zmyślone pary, nowe postacie itpd.   Macie pole do popisu swoje opowiadania proszę wysyłać na e-mail kami.ll@vp.pl

Regulamin 

1.Fundatorem nagród jest The Walt Disney Channel Polska. 

2.Konkurs trwa od 2014-03-31 do 2014-04-15

3.Organizatorem konkursu jest blog Violetta Polska 2 


Życzę wszystkim powodzenia!!!  

26 komentarzy:

  1. Anonimowy22:49:00

    Czy te opowiadania mają być w formie książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:26:00

      Chyba bardziej jakis fragment tej ksiazki

      Usuń
  2. Anonimowy23:22:00

    Chya do 2014-04-15 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:25:00

      no właśnie XD

      Usuń
    2. Anonimowy10:13:00

      Tak... To w końcu KTÓREGO??????????????

      Usuń
    3. Anonimowy10:46:00

      ODPOWIECIE?

      Usuń
    4. 15/4/2014 ;D

      Usuń
  3. Anonimowy12:43:00

    http://violetta-recenzje.blogspot.com/ Zapraszam! Fajne recenzje! Codziennie nowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze jest napisany email? bo nie chce się wysłać mi na ten email praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:27:00

      chyba leon ll przypadkowo źle napisał, bo pisze się wp a nie vp, spróbuj napisać na wp.
      PS. Nie jestem nikim z redakcji, chcę cię tylko o tym poinformować

      Usuń
  5. Ja niestety nie mam talentu do pisania. Za to wyobraźnie ogromną, no ale... Mam takie pytanie, czy jest szansa, aby przeczytać te opowiadania, które osoby biorące udział w konkursie wam wyślą?? Jeżeli oczywiście wysyłający zgodzą się na to. Proszę o jakąkolwiek odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wysałałam.;) Czy w takiej formie może być? Odpowiedźcie proszę Was.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, zna ktoś bloga na którym jest aktualny konkurs z nagrodami z Violetty lub Lodo ????
    Pozdrawiam Daria :* :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:27:00

    Czy może być to napisane w 1 osobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:59:00

      możecie mi w końcu odpowiedzieć!

      Usuń
    2. no a jak! Chyba można w 3 i 1 xD chociaż ja robię w 3 xd

      Usuń
  9. Anonimowy20:29:00

    gdzie mam wpisać aby znaleźć tego kamila,i wysłać do niego prace?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy moja praca doszła? Mój e-mail: heniuu9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:15:00

      Wyobraź sobie, gdyby każdy się tak pytał... Oni nie mają czasu! Jak wysłałeś, to doszła, jak nie, to nie doszła ._.

      Usuń
  11. Anonimowy14:16:00

    Napisałam wam 4 dni temu a powiadomienie o przeczytaniu jeszcze nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:41:00

    Ale fajnie tylko e ja pisze takie rzeczy na 2 ;( J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:22:00

    Mam smykałkę do pisania ale wymyśliłam opowiadanie oparte trochę na faktach. Doślę jeszcze pewnie inne opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:01:00

    kiedy wyniki konkursu

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:29:00

    A kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!