16 kwi 2014

{VIOLETTA3} Zdjęcia z za kulis :)



To będzie post ze zdjęciami które przedstawiają naszych ulubionych aktorów i nie tylko za kulisami do kręcenia ostatniego sezonu Violetty <3

Te zdjęcia które dodam na początku są raczej prywatne ( w sensie ,że aktorów ).



A tutaj z 3 sezonu ( niektóre już dodałem wcześniej ale chce aby tu były ) :



________________________________________________________________

PS : Przepraszam ,że mało dodaje postów i nie było mnie na LIVE 
( który jeszcze chyba trwa )  lecz niestety okazało się ,że za niecały miesiąc czeka mnie kolejna operacja i jest z tym pare problemów :( !!  A na LIVE dziś nie byłem ponieważ o 16.00 byłem w spowiedzi która przez długą kolejkę skończyła się ok. 17.00 więc nie opłacało już mi się dołączyć :(   Lecz jeśli redakcja zrobi kolejny to już na pewno postaram się na nim być ^_^

3 komentarze:

  1. Ok :) Fajny post :* Teraz wiecie kim jestem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:02:00

    Fajne zdjęcia i spoko rozumiemy że każdy ma jakieś swoje osobiste sprawy,ale mam nadzieję że będziesz na następnym livie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!