13 kwi 2014

To już dzisiaj - 24 urodziny Lodovici Comello! [ Aktualizacja]

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Wreszcie nadszedł ten dzień! Dziś - 13 kwietnia - swoje 24 urodziny obchodzi nasza serialowa Fran - Lodovica Comello!
Zapraszam do przeczytania dalszej części postu!



Lodovica przyszła na świat dokładnie 24 lata temu we Włoszech. Ma wielu fanów na całym świecie. Z pewnością każdy kraj będzie się starał o to, aby aktorka to właśnie go wyróżniła. A gdzie znajdziemy najlepszych fanów Lodo? No oczywiście, że w Polsce!

Co możecie pisać na tt wokalistki?
Feliz cumple Lodo! - Wszystkiego najlepszego Lodo!
Polonia te ama! - Polska Cię kocha!
Feliz cumpleaños! - Sto lat!
Milión besos Lodo! - Milion całusów Lodo!
Feliz dia! Saludos desde Polonia! - Urodzinowe życzenia! Pozdrowienia z Polski!
Aby wokalistka zauważyła, że życzenia pochodzą z naszego kraju zmieniajcie swoje avatary na tt!
Aby przejść na konto Lodovici: 
KLIK





Fani! Łączmy się! Dzisiaj jest ważny dzień dla każdego z nas!
Spamujmy cały dzień, aby Lodo nas dostrzegła! Wierzę w nas! Razem możemy wszystko!




Bezpośredni odnośnik do obrazka

Przyjaciele z obsady zazwyczaj śpiewają na cześć jubilata piosenkę.
Było to również w przypadku Lodovici.
Zaśpiewali razem urodzinową piosenkę dla Lodo!


Czego chcielibyście życzyć serialowej Fran?
A może ktoś z was również ma dzisiaj urodziny? 
Piszcie w komentarzach!

13 komentarzy:

  1. iktoria Holeczek09:52:00

    Lodo jest wspaniała, oby świętowała ten dzień jak najlepiej!!!
    PIERWSZA!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy09:55:00

    A może napiszemy twita :
    Wszystkiego najlepszego Lodo!
    Polska Cię kocha! Najlepsze życzenia!
    Pozdrawiamy z Polski i czekamy na twój przyjazd do nas! <3
    A pod tym może zróbmy zdjęcie jak trzymamy kartkę z napisem : Feliz cumple Lodo!
    I może na tej kartce być zdjęcie lub naklejka serialowej Francesci i wiele polskich akcentów np. Flaga
    Jak myślicie? Moglibyście w odpowiedzi mi to przetłumaczyć na hiszpański ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś się na asku do którejś z tłumaczek, ponieważ ja nie umiem tak świetnie hiszpańskiego i nie chcę Cie wprowadzić w błąd :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Anonimowy10:26:00

    Lodo jest wspaniała! <3 Składac jej życzenia!!! :D
    P.S: Mam pytanie. Jak zrobiliście ogółem wygląd bloga, szablon, zakładki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam ponad 300 twitów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:35:00

    ja mam we wtorek ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:46:00

    uwielbiam lodovice i jest moją ulubioną postacią w violetta ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:47:00

    sto lat lodo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj! I spełnienia najskrytszych marzeń, Lodo! ;3
    Ja dzisiaj również obchodzę urodziny ! <33333 ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pyt. Jak wyslalam Lodo na TT zyczenia, to ona je zobaczy jak mnie nie sledzi? Wpisalam w takie cos "tweetnij do @lodocomello" dobrze zrobilam?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam dzisiaj urodziny!!!!!!! 14 lat kończe :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dzisiaj urodziny!!!!!!! 14 lat kończe :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:50:00

    ona wyglada jakby miala 18 lat

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!