29 kwi 2014

Jorge Blanco w Fans World TV!



Wczoraj o godzinie 24:00 naszego czasu, Jorge jako kolejny z ekipy serialu pojawił się w znanym wam już programie "Fans World En Vivo"
Chcecie zobaczyć zdjęcia z tego wydarzenia?
W takim razie...

ZAPRASZAM NA POST!






Oglądaliście?
Mi osobiście przez tak późną godzinę emitowania programu kompletnie to wyleciało z głowy!
Później kiedy już sobie o tym przypomniałam, postanowiłam posiedzieć trochę dłużej i napisać wam parę informacji o wizycie aktora w show! W końcu kto jak kto, ale ja nie mogłam opuścić tego wydarzenia!


Po kilkunastu minutach programu pojawia się oczekiwana gwiazda!
Fani już od dłuższego czasu wysyłają zdjęcia i tweety aby skontaktować się z wokalistą. Wyglądał bosko - jak zawsze!




Tutaj możecie obejrzeć wyżej opisany moment.







Oczywiście nasz ulubieniec został poczęstowany herbatką Yerba Mate tak jak każdy gość w programie FW.Kiedy rozmowa zaczęła się rozkręcać Jorge wspomniał również o tym, że uwielbia  zespół Maroon 5 czy Jasona Derulo .





Fajnym dodatkiem programu był mały występ gwiazdora w jednej z piosenek ulubionego zespołu  Jaki on ma talent!

Tutaj możecie obejrzeć wyżej opisany moment.





Puszczono również wielki mix vinów Jorge. To dopiero była zabawa. Wszyscy razem śmiali się z żartów aktora.


Jorge odpowiedział na wiele pytań fanów.
Non stop przesyłał pozdrowienia ze znanymi wam już "besos" czyli buziakami.
Nawet nie wiecie jakie to było cudowne!






Lubicie Jorge?
Oglądaliście program?


Zapraszam do komentowania!


11 komentarzy:

  1. Anonimowy16:38:00

    Jorge jest słodki . Fantastycznie mówi i śpiewa po angielsku . Jest fantastico : *

    OdpowiedzUsuń
  2. UWielbiam go.....Niestety programu nie dałam rady oglądać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:38:00

    pięknie zaśpiewał tą piosenke i zagrał szkoda że sezon sie już kończy

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaa.......!!!!!!!!!!! <33333 Jaki on jest słodki <333. Niestety była późna godzina i całkowicie zapomniałam :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa!!
    Ja oglądałam cały ♥
    On jest taki słodki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:55:00

    Dacie filmik z tym vine?
    Jusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:56:00

    Jak oglądałaś to mogłaś spamować o Polonii, no szkoda ;/
    Ale fajnie, wypadł w tym programie, naprawdę bosko *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety oglądałam bardzo krótko program wiec nie było sensu spamować :)

      Usuń
  8. Anonimowy19:59:00

    Ja go nie lubię ja go KOCHAM <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:56:00

    Jorge mówił coś o 3 sezonie Violetty?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy07:55:00

    Ja go lubię, jestem jego fanką ,Jorge jest bardzo słodki , jest bardzo uzdolniony muzycznie i według mnie Jorge kocha muzykę tak jak Martina ,i inne gwiazdy z tego serialu , bardzo ładnie śpiewa ,a szczególnie z Violettą :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!