11 kwi 2014

Jak to było rok temu? Wspominamy ostatnie urodziny Lodovici Comello!

Lubicie Lodovice? Już 13 kwietnia będziemy mogli świętować 24 urodziny naszej gwiazdy! Z pewnością wszyscy jej fani nie mogą się doczekać tego wydarzenia. Przypomnijmy więc sobie jak serialowa Fran świętowała swój dzień rok temu! Bardzo się zmieniła od tego czasu?








Urodziła się w San Daniele del Friuli, we Włoszech. Od najmłodszych lat była szkolona w aktorstwie, tańcu i grze na gitarze. Studiowała na MAS w Mediolanie. Obecnie mieszka zarówno w Buenos Aires jak i we Włoszech z powodu pracy nad serialem TV Violetta. Jest to jej pierwszy udział w międzynarodowej telewizji. Mówi biegle po włosku, hiszpańsku i angielsku.
Lodo w 2011 roku dostała się do obsady Violetty. Gra Fran - najlepszą przyjaciółkę głównej bohaterki.


Dziewczyna w krótkim czasie zyskała bardzo wielu fanów. Ma niesamowity głos! Jej najnowsza płyta " Universo" w krótkim czasie przyniosła bardzo wielki sukces! 










Rok temu nie wszyscy Polscy fani wokalistki świętowali  urodziny dziewczyny z tak wielkim entuzjazmem. Wielu z nas dopiero wtedy wkraczało w świat Violetty. Dziewczyna jednak bardzo miło spędziła ten czas! Cofnijmy się wstecz i sprawdźmy jak Lodo bawiła się rok temu!


13 kwiecień 2013 rok - trwa kręcenie 2 sezonu. Serialowa Fran nie mogła spędzić inaczej tego dnia niż ze swoją ekipą! Poszperałam troszeczkę w internecie i doczytałam się, że wokalistka miała  swoją urodzinową imprezę! Przyjrzyjmy się zatem zdjęciom aktorki, które wstawiła dokładnie 12 miesięcy temu na swojego twittera.





Urodzinowy tort! Świetnie zaczęty dzień!





Lodovica szykuje się do imprezy. Widzimy, że humor jej dopisuje! 


Zaczynamy zabawę! Czas na zdjęcie z dobrym kumplem Comello - serialowym Federico!



Aktorka bawi się w najlepsze. Tu z dobrymi koleżankami - Valerią i Cande.


Minął rok. Kariera Lodo się rozkręca. Nagrała i wydała wspomnianą już płytę, podróżowała po świecie razem z ekipą Violetty w ramach trasy En Vivo. Wniosek z postu? Dajmy czadu na tegorocznych urodzinach wokalistki! Będzie to wielka okazja do tego, aby dziewczyna zauważyła nas po raz kolejny! Lodovica na pewno będzie się świetnie bawić ze swoimi przyjaciółmi z planu. Poprawmy więc jeszcze bardziej jej tego dnia humor! Jesteście za?







Lubicie serialową Fran? Lodo waszym zdaniem bardzo się zmieniła przez ten rok? 




13 komentarzy:

  1. Anonimowy16:08:00

    Moim zdaniem sie nie zmienila ale i tak ja uwielbiam <3 ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post <3
    Lodovica w ciągu roku rozwinęła swoje skrzydła i podbija świat ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:20:00

    ale fajny post, kocham Fran i Lodo <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:50:00

    uwielbiam fran

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam urodziny 13 ale super nie wiedziałam że Fran też :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam urodziny 13 ale super nie wiedziałam że Fran też :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:25:00

    uwielbiam fran i lodo super post

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22:24:00

    Ja też mam urodziny 13 kwietnia, dowiedziałam się o tym, że Lodo ma tego samego dnia co ja przez magazyn. Nie mogę się doczekąć przezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Lodo i Fran :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. http://supermyszki-transformice.blogspot.com/ Nie o Violetcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://supermyszki-transformice.blogspot.com/ Nie o Violetcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:35:00

    Niedawno dziś złożyłam jej życzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!