14 kwi 2014

Stephie Camarena- w jakich filmach/serialach wystąpiła?


Znacie już Stephie Camarenę? Jest ona partnerką naszego Jorga Blanco (Leona)! Wystąpiła w ,,Violettcie''! Chcesz dowiedzieć się o niej jeszcze więcej? Zapraszam do przeczytania posta! :)


Stephie Camarena odegrała rolę w ,, High School Musical Meksyk''


Stephie z Jorge

A także w ,,Cuando toca la campana''.




Stephie wystąpiła również w ,,Violettcie''! Poznajecie tą podkochującą się w Maxim dziewczynę? :D
tutaj możecie zobaczyć jedną ze scen, w których występowała :)





















Tak jak już wspomniałam- jest partnerką Jorga. Są ze sobą już dobre kilka lat. Na prawie każdym Vine serialowego Leona możemy ją zobaczyć. A tutaj jeden z nich! :)





tutaj więcej vine Jorge, na których możecie zobaczyć tą przepiękną kobietę :)

Lubicie Stephie? :)




20 komentarzy:

  1. Anonimowy16:28:00

    Ja jej szczerze to nie za bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:43:00

    Gdzieś słyszałam że w tamtym roku ,chyba w marcu nie byli razem ( mieli miesięczną przerwę ) chyba¿ wtedyyy spotykał się z tini (to obiło mi się o uszy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewnie nie spotykał się nigdy z Martiną ;)

      Usuń
  3. Anonimowy21:02:00

    Jorge prędzej czy później będzie z Martiną jestem tego pewna!Ta Sophi czy jak tam jej na imie kompletnie nie pasuje do Jorga powinni zerwać ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiesz? Nie znasz jej. Poza tym Jorge i Tini NIGDY nie byli i nie będą razem! Obracają się w zupełnie innych towarzystwach, lubią się, ale bez przesady -,- Taka/taki V-lovers i tego nie wie,żal mi Ciebie.

      Usuń
    2. Anonimowy21:43:00

      *Stephie, idiotko. To prawda, @saddleclubfan 145, zgadzam się. Też mi V-lovers :-/

      Usuń
    3. Anonimowy21:18:00

      Ta, na pewno jak jakiś tydzień temu jej się oświadczył xD

      Usuń
  4. ty tak myślisz moim zdaniem pasują do siebie i się kochają a to najwazniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę jej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:37:00

    nie nie lubie jej. Ona caly czas kontroluje JOrga. Denerwuje mnie tez to ze wystapila tylko w kilku odcinkach violetty, a jest na kazdej imprezie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i wystąpiła w niewielu odcinak Violetty , ale widocznie mocno związała się z aktorami i może jest na planie i ogląda . nie wiesz nic o niej , a już wścieklizny dostajesz :P A to , że jest na każdej imprezie to oznacza , że jest dobrą osobą miłą i sympatyczną . A i jeszcze co Jorge ma 5 lat gdyby go "kontrolowała" to by z nią zerwał *^* Ludzie opamiętajcie się !

      Usuń
    2. A zapomniałam dokończyć czegoś ;D Zapraszają ją bo ją lubią !!!! Proste i Logiczne !

      Usuń
  7. Uważam, że posądzanie jej "Nie lubię jej, bo Jorge powinien być z Tini" jest idiotyczne. Jest szczęśliwy ze swoją dziewczyną, a Martina się z nim przyjaźni. Życie to realizm, a nie serial!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest głupia. Nie lubię jej . Jorge i Tini są dla siebie stworzeni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest głupia. Nie lubię jej . Jorge i Tini są dla siebie stworzeni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:11:00

    Boże nawet jej nie znacie a ją nie lubicie.Ja się ciesze że Jorge jest szczęśliwy z Stephie.Co z wasz za V-lovers i Jorgistas jeżeli nie chcecie Jorge szczęścia.Ja jej nie znam ale widziałam na zdjęciach jak Jorge na nią patrzy i widzę że jest zakochany a ona w nim.Tini ma chłopaka i też jest szczęśliwa.Jorge i Tini się tylko przyjaźnią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona nie grała w Violettcie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!