25 kwi 2014

Konferencja prasowa Martiny dotycząca Juntada Tinista

Coraz bliżej do wielkiego spotkania Tinistas z ich idolką Martiną Stoessel. Na spotkaniu ma się pojawić blisko 100.000 Tinistas z całego świata - oczywiście nie każda fanka będzie miała okazję zobaczyć na żywo idolki z powodu tysięcznych kilometrów dzielących Argentynę z państwami Europejskimi. 
Konferencja miała miejsce 22 kwietnia o godzinie 17:00 czasu Argentyny w Buenos Aries w La Usina del Arte. 

Dokładnie 19 kwietnia nasza Tinita na swoim twitterze zamieściła taki oto tweet dzięki któremu  zapoczątkowało duże zainteresowanie:

We WTOREK o godzinie 17:00 czasu ARGENTYŃSKIEGO Konferencja prasowa w la Usina del Arte, ogłoszenie OFICJALNIE pierwszego #JuntadaTinista

Martina była przekonana że będzie na nią czekało wiele fanów, ale zapewne nie przypuszczała że tak wielu. Wchodząc do sali obsaczyło ją dużo fanów chcących autografy oraz wspólne zdjęcia. Nie obyło się bez ochrony Tinity. Mimo to nie było niepotrzebnych i nieprzewidzianych sytuacji.



 

Podczas konferencji Mauricio Macri powiedział: "Chcę ci podziękować za postawienie zielonej flagi i że jesteś osobą zaniepokojoną ochroną środowiska  przed zanieczyszczeniem. " Dotyczy to akcji wysyłania flag (klik) który ma zachęcić do ochrony środowiska. Podczas Juntada Tinista ma być puszczony filmik z zgromadzonymi flagami (materiałami) z różnych zakątków świata gdzie jest głośno o naszej Tini. Martina powiedziała również(nie dosłownie napisałam):

"Jestem szczęśliwa oraz zdenerwowana w tym samym czasie. Dzięki 200 koncertom uświadomiłam sobie że to jest doceniane. Całe życie marzyłam o tańcu i śpiewie i to się spełniło. Mam nadzieję że nadal będzie rosnąć to ze mną" 





Marci mianował naszą Martinę jako Ambasadora kultury miasta Buenos Aries.  Podziękowano za to że jej sukces przyczynia się do jednoczenia ludzi. 
Dzięki tym słowom dziewczyna się wzruszyła, co widać na filmiku umieszczonym niżej (około 2:28) Co prawda są urywki lecz ważne że są. 
Na koniec konferencji siedemnastoletnia nastolatka zaśpiewała Ser Mejor. 


Martina przed konferencją:

  


 
 


Co myślicie na temat tego że Martina została Ambasadorem kultury miasta Buenos Aries? 

10 komentarzy:

  1. Anonimowy18:45:00

    super post

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:41:00

    Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:15:00

    spoko post;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:18:00

    love violetta end leon

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do konkursu to ja was się spytałam czy mogę na maila bo nie mam instagrama a wy mi odpowiedzieliście, że mogę a na asku piszecie, że ci co wysłali na maila to się mię liczą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy08:38:00

    Kiedy beda te wyniki violetta konkurs?!?!? Mialy byc wczoraj!!! I co dalej ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:46:00

    Martina Stossel rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:35:00

    Przez chwile myślałam że Tini ścieła włosy . Uf ! To tylko przewidzenie . J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!