12 kwi 2014

Nagłówek bloga.. [ AKTUALIZACJA 1 ]

Leon LL oraz ja zastanawialiśmy się nad zmianą nagłówka. 
Wpadliśmy na pomysł umieszczenia par.
Teraz pytam się was, czy ten nagłówek który wykonałam ma zostać naszym nowym nagłówkiem, czy może mam przywrócić tamten? 
Jeśli nagłówek nowy to taki, czy ewentualnie jakieś drobne zmiany?


Poprosiliście mnie abym zmieniła beso Dieletty oraz Naxi co zrobiłam. Weszła propozycja również aby Leonetta była na środku niestety jak byśmy zmienili ustawienie nie zmieściły by się napisy dlatego Dielettę i Leonettę pogrubiliśmy. Poniżej efekt. Ma zostać przed przeróbką czy po?

>>>>>>AKTUALIZACJA<<<<<<


(Na nagłówku bloga nie widać linku przechodzącego przez środek jak widać tutaj)


Poprzedni nagłówek wyglądał tak:
(Na nagłówku bloga nie widać linku przechodzącego przez środek jak widać tutaj)

28 komentarzy:

  1. Nagłówek jest świetny! Ciężko od niego oderwać wzrok. Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są świetne, więc nie mam zdania czy zostawić czy przywrócić

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie zmiany są potrzebne chociaż zgadzam się z Tini D.C :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY NAGŁÓEK! A DASZ LINK POCAUNKU CAMI I BRODWAYA ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=8AAOSCPg-I4 :)

      Usuń
  5. ładny nagłówek ale ja bym usuneła diego i viole xdd leonetta forever <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:39:00

      zgadzam sie leonetta jast the best dieletta jest do łez leonetta 4ever / edka

      Usuń
    2. Anonimowy22:34:00

      Potwierdzam, leonetta NAJLEPSZA!

      Usuń
  6. Anonimowy19:43:00

    Nie ma tu Caxi, ale może być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:45:00

    Nowy nagłówek jest extra.Moim zdaniem lepszy niż tamten.Może dodajcie jakąś jeszcze inną parę np. Angie i Herman?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ale może weźcie leonette na środek i troche powiększcie i będzie prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja bo przecież na koniec jest Leonetta to ona powinna być. moje zdanie jest takie że raczej bez Dieletty

      Usuń
    2. A i napis Violetta 2 Polska troszke większy ale ogólnie bardzo ładnie ;)

      Usuń
  9. Nowy nagłówek jest super. Nie mogę oderwać od niego wzroku. Zostaw ten.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:29:00

    super ale brzydki jest federikoi brodwey moglibyście inne fotke dać ich

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:38:00

    Moim, jakże skromnym zdaniem ten jest lepszy i zgadzam się z tym że fotka Fede jest słaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:45:00

      Wiem, ale Fede nie miał zdjęć promocyjnych i dlatego musiałam zrobić z tego. Na prawdę lepszych podświetlanych zdjęć nie mogłam znaleźć. // Libby

      Usuń
  12. Anonimowy20:53:00

    Oba są świetne! :)
    A gdzie przerobiliście to nowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoscape - robiłam, zdjęcia z google a PNG na stronie internetowej:)

      Usuń
  13. Anonimowy20:54:00

    Ja myślę, że ten, który jest( czyli ten pierwszy) jest najlepszy! Tylko zmieniłabym czcionkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21:35:00

    moim zdaniem moglibyście dielette ogólnie wywalić :/ szpeci tylko i razi fanów leonetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:40:00

      Tak, ale są również fani Dieletty.

      Usuń
    2. Anonimowy22:36:00

      gdzie? leonetta <33

      Usuń
    3. Ale są też fani Diegoletty -,- Diegoletta 4ever < 3

      Usuń
  15. ładny ale dielette zostawić bo niektórzy jednak wolą diego jak ja

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12:02:00

    violi i leona inne zdjęcie bo się zlewa z diego i violettą

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:13:00

    wolałam stary;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11:08:00

    Super ten nowy nagłówek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!