7 kwi 2014

KOLEJNY NOWY WYGLĄD TWITTERA TINI ♥


Jak wiemy nasza Tini kocha zmieniać wyglądy swoich portali społecznościowych ! Tak też się stało teraz Tinita zmieniła znowu wygląd swojego profilu na twitterze.

Jedyną rzeczą której nie zmieniła jest jej tło
Jest nim tak jak zawsze napis :


Kolejną rzeczą rzucającą się w oczy to zdjęcie nagłówka ( czyli tło które znajduje się za profilem ) jest nim przepiękna fota Tini.



Jako zdjęcie profilowe odtwórczyni Violetty wrzuciła zdjęcie z dzieciństwa.
 Oto ono :


To chyba wszystko jeśli chodzi o nowy wygląd twittera naszej Tini <3
Gdy wygląd kolejny raz się zmini post zostanie po prostu zaktualizowany !!

14 komentarzy:

  1. Anonimowy15:53:00

    Super! A kiedy wyniki naboru?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:08:00

    są powtórki

    OdpowiedzUsuń
  3. http://viluld.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:03:00

    kiedy wyniki? w ogóle macie zamiar ludziom odpisywać na e-mail'e?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:08:00

    Tak fajna nowa stronka . Tini ma na serio taki tatuaż ? ;) KOFFAM TEGO BLOGA J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Tini ma tatuaż na nadgarstku, gdzie ma napis ,,All you need is love'' :)

      Usuń
    2. Anonimowy14:37:00

      Ale sweet taki sam napisz mam na ławce w korytarzu u mnie w szkole ;) J.M v-lover

      Usuń
  6. Anonimowy17:55:00

    Hej. Jest teraz przerwa w emisji Violetty?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://martinastoesselviolettapl.blogspot.com/ NADAL PISAĆ???

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:04:00

    ale ten wygląd jest już od ok miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne !!! Mam pytanie czy moja praco doszła, chodzi mi o konkurs, w którym trzeba było napisać opowiadanie. To mój e-mail : vcastillo@onet.com.pl . Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!