9 kwi 2014

Cześć!

No to teraz czas na mnie! :D

Bardzo się cieszę, że zostałam przyjęta do redakcji tego wspaniałego bloga. Naprawdę marzyłam o tym, żeby móc pisać dla tak wspaniałych fanów jakimi jesteście wy drodzy czytelnicy i czytelniczki! :)
Mój nick to Violl etta. No, ale przecież musimy się jakoś zapoznać! Postaram się wam powiedzieć parę słów o mnie :)

Mam na imię Ala. I uwaga...mam 14 lat! Jestem w klasie 2 gimnazjum. Jeśli już jesteśmy przy szkole to moimi ulubionymi przedmiotami są biologia, j.polski oraz muzyka! Nie lubię, a wręcz nienawidzę FIZYKI I MATEMATYKI! To zło! Kto się ze mną zgadza?
Jak na fankę Violi przystało moim ulubionym kolorem jest fioletowy! Uwielbiam robić zakupy. Jeśli tylko będziecie chcieli bardzo chętnie napiszę wam jak upodobnić się choć trochę do postaci z serialu! :D
Gram na gitarze już 2 lata. Kiedyś chodziłam również na lekcje śpiewu. Miałam zespół z koleżankami, ale niestety się rozpadł.
VIOLETTĘ pokochałam od samego początku! Jej charakter, to jak się zachowuję po prostu mnie uwiodły! Muzyka, taniec to coś co kocham. Cały czas się śmieję haha. Naprawdę, każdy mi to mówi! Staram się pozytywnie podchodzić do wszystkiego. Muszę dodać jeszcze jedno! Jestem bardzo gadatliwa więc uprzedzam, że czasami mogę się baaaaardzo rozpisywać! :D

 Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach! Bardzo bym chciała, żebyście napisali też coś o sobie :) W ten sposób nie tylko wy bliżej poznacie mnie, ale i ja was. Mam nadzieję, że zniesiecie mnie, moją gadatliwość i sposób w jaki będę pisać posty. Do zobaczenie w następnych postach kochani i jeszcze raz dziękuje za tak wspaniałą szansę! :)






12 komentarzy:

  1. Anonimowy18:13:00

    ale super bo brakowalo takiej wesolej osoby hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiecie, ja jestem bardzo wesoły :D

      Usuń
    2. A no i jeszcze witam cie na blogu :D

      Usuń
    3. Dziękuje, mam nadzieję, że będzie nam się dobrze razem pracowało! :D

      Usuń
  2. Bardzo mi miło :) Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:54:00

    Gratuluję dostania się na bloga :-) Gdzie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:20:00

    Ja myśle ze mozesz zrobić post jakos zeby osiagnac głos jak Violetta w serialu, jakies cwiczonka i takie tam ;)) Co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:58:00

    Hejka,widać już po twoim poście że jesteś wesołą i pozytywną osobą,jakoś twój opis mnie tak urzekł:)
    Chociaż muszę się w jednym nie zgodzić: Kocham fizykę i matematykę! Ale też lubię fiolet,no i lekki róż:))
    Miło cię przywitać:;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo, dziękuje wszystkim za miłe przywitanie :)

      Usuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!