19 kwi 2014

Poczuj się jak gwiazda ,,Violetty''!

Chcielibyście tańczyć i śpiewać jak aktorzy z serialu ,,Violetta''? W tym poście przygotowałam dla Was karaoke, choreografie, historię każdej z przygotowanych piosenek, a także ich covery!
Zacznijmy od piosenki ,,En mi mundo''. Słowa do tej piosenki ułożyła Violetta, zaś melodia została wymyślona przez jej zmarłą mamę- Marię i uwieczniona w pozytywce. Jednak melodia została przetworzona z delikatnej, na energiczną.
Tak mogliśmy po raz pierwszy mogliśmy ją usłyszeć z ust Violetty:

                                                                 (od 1:30 do 1:42)

W 13 odcinku pierwszego sezonu mogliśmy usłyszeć Violettę, która śpiewa tą piosenkę przy uczniach ze Studia (jeszcze wtedy) 21.



W ''Resto Bendzie'' otworzyła się i zaśpiewała przed publicznością.



A efekt końcowy wyglądał tak:



Chcielibyście przez chwilę poczuć się jak Violetta i zaśpiewać do energicznej wersji ,,En mi mundo'' (tłum. ,,W moim świecie'')? Wybrałam dla Was najlepsze (moim zdaniem) karaoke z Youtube:

Przydałby się jeszcze taniec do tej piosenki, prawda? Pomoże Wam w tym Jorge Blanco!




Przygotowałam również covery, dzięki którym możecie zobaczyć, jak śpiewają inni V-lovers:















Następną piosenką jest ,,Voy por ti'' . Napisał ją Leon. Skomponował ją na potrzebę zadania, jakie wyznaczył Pablo. Tą piosenkę śpiewał z myślą o Violettcie, lecz ona nie czuła wtedy tego, co czuł Leon.
Jednak ostatecznie zaśpiewali ją razem, czując jednocześnie jej przekaz.

Violetta nie czuła tej piosenki:


Mimo, że bardzo próbowała:

                                      

Aż w końcu przełamała się i zaśpiewała ją jak należy na zajęciach z Angie:
                                      

A oficjalny videoclip do tej piosenki wygląda tak:

Poczuj się jak Violetta i Leon, zaśpiewaj piosenkę ,,Voy por ti'', tutaj również wybrałam najlepsze karaoke!



Teraz z choreografią pomoże nam tancerka (nie znam jej imienia):




Który cover jest najlepszy?











Pamiętacie pierwszą nową piosenkę, jaką mogliśmy usłyszeć w drugim sezonie ,,Violetty''? Tak! Nie mylicie się, mowa oczywiście o ,,Hoy somos mas''! Napisali ją Diego i Violetta! Pamiętacie w jakich okolicznościach ją poznaliśmy?


Potem zaśpiewała ją Diegoletta!


A teledysk, który na pewno już widzieliście, wygląda tak:



Teraz spróbujcie zaśpiewać piosenkę, z którą zaczynaliśmy drugi sezon:


Teraz choreografii ponownie nauczy Was Jorge Blanco:

Jesteście ciekawi, jak poradzili sobie z tą piosenką inni V-lovers?





(wybaczcie :D)












 ,,Juntos somos mas'' napisali wspólnie uczniowie ze Studia 21, m. in. Francesca, Ludmiła, Leon. Powstała dzięki zadaniu Pablo. Jest ona połączeniem piosenek ,,Algo suena mi'' i ,,Destinada brillar''.




Chcecie zaśpiewać również tą piosenkę? Tutaj macie karaoke!




Teraz z pomocą przychodzi nam ekipa ze Studio z Gregoriem na czele!


Do tej piosenki fani ,,Violetty'' również zaśpiewali.














Ostatnią piosenką jaką dla Was przygotowałam jest ,,Euforia''! Skomponowali ją uczniowie ze Studia On Beat.





Pewnie teraz jesteście cali w euforii, więc może wyrazicie to śpiewem?

W tańcu pomoże nam tancerka!


Czy przy tej piosence V-lovers równie dobrze sobie poradzili?

                                     













Kochacie taniec i śpiew jak Violetta, czy macie inne pasje? :)

14 komentarzy:

  1. Anonimowy16:54:00

    Superr.. ale mogłabyś dodać jeszcze jakieś piosenki??
    MRs. Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na youtube nie ma więcej choreografii ;/ Jednak, gdy jakieś się pojawią to na pewno zaktualizuję :)

      Usuń
  2. Fajne.:) Szkoda, że tak mało tych piosenek dalas. Możesz dawać nawet bez choreografii.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! zapraszam na viluld.blogpot.com !

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:09:00

    zapraszam na bloga http://cupcakes-j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeżzę na crossie chociaż chciałabym nauczyc rać się ten na gitarze czy prekusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:56:00

      Proszę lubicie się chwalić ;) Ale nie o tym jest temat :D

      Usuń
  6. Anonimowy21:50:00

    Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22:11:00

    Fajny post:)
    Ja uwielbiam tańczyć i kocham muzykę,w szczególności grę na instrumentach,bo nie mam zbytnio dobrego głosu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po jeździe konnej śpiewanie to moja pasja xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:01:00

    kocham śpiewać, tańczyć grać na instrumentach i oglądać ,,Violettę".
    P.S. gram na pianinie i chcę się nauczyć (i chyba będę od przyszłego roku) grać na gitarze.
    podobno mam ładny głos i nawet bardzo podobny do Martiny Stoessel podobno

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:08:00

    Ja lovciam muzykę taniec i viole . To moje pasje . Gram na pianinie i chodzę na chór ;) J.M v-lvoer

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:12:00

    ja tanicze hip hop i kocham to

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!