16 kwi 2014

Live z Redakcją Violetta2Polska

DZIŚ!
JUŻ JESTEŚMY!!!
LINK

Jak można wywnioskować po tytule niedługo odbędzie się live z naszą redakcją, miejmy nadzieje że z pełnym składem. Dzięki temu będziecie mieli okazje nas poznać spoza bloga i powszechnie znanego ASKA na którym jest dużo krytyki jak i pochwał oraz my was. Będziecie mogli pytać o serial, ale również o nas samych. Kiedy będzie ten live? Mianowicie odbędzie się jutro w tą 
Środę o godzinie 16:00
(16.04.2014r)


Live będzie trwał od 20-60 minut. Jeśli czas pozwoli, oraz nie wynikną żadne zakłócenia będziemy z wami dłużej! Jeśli macie pytania możecie zadawać je tutaj w komentarzach na które odpowie każdy/a z nas na livie.  - Oczywiście tam również będzie można zadawać nam pytania.
Natomiast jeśli chcecie pytać na asku i mamy odpowiedzieć na livie piszcie np. tak:
Co sądzicie o Martinie? ( LIVE ) 
My na te pytania na asku nie będziemy odpowiadać, tylko bezpośrednio na livie. Poniżej nasz ask: 


Live będziecie mogli zobaczyć na naszym kanale - Violetta Polska 2
Oczywiście link do transmisji podamy bliższej godzinie live (około 15:50) 

BĘDZIECIE NA LIVE? 
Macie pytania? Pytajcie w komentarzach! 

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale super ja mam pytanie jak robicie ten wygląd bloga? ja chciałam tak zrobić na swojego ale wyszło mi tylko tło a nie ten duży obraz nad postami

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:41:00

    KIEDY WYNIKI KONKURSU????????....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:02:00

      Ja też czekam na wyniki

      Usuń
    2. Anonimowy18:51:00

      Ja ta samo :)

      Usuń
  4. Anonimowy11:59:00

    Już dałam pytanie na asku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:35:00

      martina stoessel jest moją fanką
      ona jest poprostu super
      świetnie śpiewa , świetnie tańcz i różne
      inne rzeczy też ro
      bi bardzo dobrze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





















      do dbrze










      Usuń
  5. Anonimowy13:30:00

    KIEDY WYNIKI KONKURSU? KIEDY WYNIKI KONKURSU? KIEDY WYNIKI KONKURSU? KIEDY WYNIKI KONKURSU? KIEDY WYNIKI KONKURSU?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O płycie Lodo oraz plakacie prawdopodobnie dziś. ;)
      Opowiadania możliwe że w tym tygodniu, pamiętajcie że zgłoszenia zostały zamknięte do wczoraj, a Leon LL ma trochę czasu na wybranie zwycięzcy.

      Usuń
    2. Anonimowy17:28:00

      jutro


      Usuń
  6. Kiedy ogłosicie zwycięzców konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:33:00

    Ale fajnie że poznam was lepiej . Jak będzie czas to będę ! ;) J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:19:00

    mam pewien pomysl ze na tym blogu bedzie pasek z piosenkami z 2 sezonu i nacisnie ktos sobie na jakas i poleci i bedzie fajnie sie ogldac posty przy piosenkach od violi i nie tylko z 2 sezonu. Co wy na to?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13:20:00

    Uwilbiam wasz blog ,. Jak dużo znaczie informacji o Violcie 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:58:00

    Kiedy ten link nic nie rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:03:00

    Kogo wolicie Leona czy Diego ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy wyniki konkursu na opowiadanie, które mogło się wydarzyć w 3 sezonie ? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:06:00

    Super post! Ps. Zapraszam na blog z recenzjami: http://violetta-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! chciałam zajrzeć co tam mówicie ale nie dawało się otworzyć kliknęłam na link i pokazało się youtube i ikonka z linkiem do obejrzenia na żywo i wtedy zobaczyłam tylko duży ekran i słyszałam wasze głosy zajrzałam też na wasz oficjalny kanał i tam też się nie otwierało chciałabym żebyście dodali jakieś wspomnienia z urodzin lodovici comello i dlaczego live zamiast twitcamu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!