20 kwi 2014

Jorge Blanco+10 faktów o Jorge (tłumaczenie)


Jorge Blanco
Jorge Blanco Güereña ( Ur. 19 grudnia 1991) w Meksyku w Guadalajarze- meksykański piosenkarz i aktor.Aktualnie znany z roli Leóna w serialu Violetta.
 Jorge grał również:

-W 2008 r. w filmie pod tytułem "Viva High school Musical Meksyk: Pojedynek" jako Jorge.
-W 2010 r. w serialu pod tytułem " Highway: Rodando la Aventura" jako Diego.
-W 2011 w serialu (w raz ze swoją aktualną dziewczyną StephieCamerana) pod tytułem "Cuandotoca la campana" jako Pablo.
-W 2011 r. w pojedynku "Disney's Friends for Change Games" jako on sam.

Życie Jorge: 

   Jorge jako dziecko uczęszczał do szkoły tańca i gry aktorskiej. Jorge w jednym z wywiadów mówi że w dzieciństwie dużo czasu spędzał na podwórku grając w piłkę. Sam nie wiedział kim chce zostać, najpierw chciał być komandosem później policjantem następnie weterynarzem, a ostatecznie został aktorem. W dzieciństwie Jorge jednak nie myślał o aktorstwie. Chodzenie do szkoły teatralnej, granie  w sztukach szkolnych było dla niego zabawą przy której dobrze się bawił. W jeszcze innym wywiadzie powiedział że jogo rodzina i przyjaciele nie wierzyli że ma jakąkolwiek szansę wybicia się. Ale po jakimś czasie Jorge nie dał za wygraną, chcąc pokazać wszystkim że mu się uda, chodził na przeróżne castingi, ale nic z tego wychodził. Dopiero w 2007 roku Jorga zauważyli producenci filmu ''High School Musical Meksyk''. W którym wystąpił razem ze swoją długoletnią dziewczyną -StephieCamarena.. Teraz nie jedna dziewczyna o Nim marzy <3.Jorge stał się sławny w wieku 15 lat., jest roztargniony i tak jak serialowy León jest romantykiem. Jego ulubionym owocem jest Mango, sportami piłka nożna,koszykówka i squash a ulubionym serialem jest "Once Upon a Time".Jorge jest fanem Bruno Mars'a i bardzo lubi grać na pianinie i gitarze :)

Zdjęcia Jorge :





Mały Jorge:




Post napisała Gosia :)

10 faktów o Jorge (tłumaczenie)


1.Pierwszy raz zakochałem się, jeśli można to tak nazwać, gdy byłem bardzo nieśmiały. Ona była w pierwszej klasie liceum i nigdy jej nic nie powiedziałem.

2.Mój pierwszy pocałunek był bardzo nieśmiały. Nigdy nie umiałem zrobić pierwszego kroku. Moi przyjaciele zamknęli nas, dopóki tego nie zrobiliśmy.

3.Jestem bardzo dobrym słuchaczem, ale nie dużo mówię.

4.Od dzieciństwa chcę być bardzo zabawny.

5.Bardzo zabawny moment w moim życiu był na koncercie. Musieliśmy zrobić tak..
i opuścić mikrofon, ale ja straciłem równowagę i upadłem na oczach wszystkich.
I słyszałem tylko : Hahaha.

6.Moją następną wycieczkę chciałbym odbyć w Paryżu.

7.Jeśli jestem na wakacjach, to wolę plażę niż góry.

8.Film, który uwielbiam oglądać to: „Avengers”

9.Jeśli nie byłbym aktorem, to chciałbym być sportowcem, piłkarzem, koszykarzem.
Chciałbym być zawsze.. aktywny.

10.Chciałbym poznać Bruno Mars, ponieważ jest niesamowitym wokalistą i kompozytorem.

Tłumaczyła Natala G 






25 komentarzy:

  1. Super post :-) I mały Jorge <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy07:29:00

    Fajny post! Czy moglibyście przetłumaczyć także (jeśli jest) 10 faktów o Candelari i Martinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:21:00

      popieraam i jak jest o Albie takie cuś,to też ;D

      Usuń
    2. Anonimowy11:41:00

      jasne, jak dam radę to przetłumaczę także 10 faktów o candelarii i martinie, jesli nie, to spróbuje się jakoś dowiedzieć może jakiś inny fan da radę. buziaki. pozdrawiam jorge blanco oraz martinę. jesteście naprawdę super.

      Usuń
  3. Anonimowy07:31:00

    Lubosz czytać blogi o Violetcie? Ten blog jest właśnie dla Ciebie! Codziennie nowe ciekawostki! Zajrzyjcie tu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy07:32:00

      Adres : viluld.blogspot. com

      Usuń
  4. Mój ulubiony aktor z Violetty!!!! Kocham go <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy08:52:00

    Nie sądzicie,że jest trochę dziecinny na (rocznikowo)23l. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:11:00

      Moja siostra (23l) na studiach bawila sie w chowanego zaklepywanki . W tym okresie tak sie dzieje xddd

      Usuń
  6. Anonimowy09:21:00

    Jorge urodził się 19 grudnia 1991

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10:12:00

    Super post,ale i tak wole Facu;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:25:00

    świetny post kochammm Go <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post i wygląd :)

    http://pasjonatiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:13:00

    Gosia napisała super post. Uważam że ja powinniście wziąść do redakcji :) /Julka

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:25:00

    Ale fajny post ;) Ja lovciam Jorge . Sweet jest !!! J.M v-lvoer

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam go ! I lubi Avengers to jeszcze bardziej sprawiło se go lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na bloga:
    violetta256.blogspot.com
    Miło mi będzie, jeśli zostawicie komentarz.
    PS Przepraszam za spam :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na blog 11martinavioletta.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy08:43:00

    OGŁASZAM NABÓR NA MOIM BLOGU O VIOLETCIE - http://agata177.pinger.pl/ - ZAPRASZAM !!!! MOŻE KTOŚ Z WAS AKURAT MA TAKĄ SZANSĘ !!!!!!! MAŁE WYMAGANIA , DUŻE OSIĄGNIĘCIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Agata

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12:11:00

    Dacie rade pszetłumaczyć CANDE?PROSSSZZZĘĘĘĘ

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22:02:00

    love jorge

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20:28:00

    czy on ma rodzeństwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:49:00

      ma brata który ma teraz 16 lat ;]

      Usuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!