29 kwi 2014

Wyniki konkursu na wejściówki przedpremierowego pokazu Violetta: Koncert! (AKTUALIZACJA)


Aktualizacja !!!, okazało się że 2 dziewczyny wygrały bilety na innych blogach, tym samy  na ich miejsca wchodzą patrycja_848 i natinsome !!!
Już są!
Zwycięzcy konkursu na specjalne bilety VIP zostali wyłonieni!
Długo czekaliście na ten moment! Daliście o sobie znać zarówno na asku jak i w komentarzach.


Zapraszam was do postu!



Dostaliśmy wiele wspaniałych prac. Wszystkie były bardzo pomysłowe.
Zwycięzców niestety mogliśmy wybrać tylko 4.
A oto i oni!

1.  bombay_duck1


Pojawiło się tu kilka wspaniałych stylizacji inspirowanych postaciami z serialu!
Muszę przyznać, że są naprawdę podobne!


Postać Ludmiły 







Postać Violetty 






Postać Fran





I UWAGA, COŚ SPECJALNEGO!

Damska wersja jednego z amantów głównej bohaterki - Diego!
Brawo za pomysłowość!






3.patrycja_848

http://instagram.com/p/nLP2QXO-si/#e

4. emilkatinistas






Wszystkich zwycięzców prosimy bardzo o jak najszybsze wysyłanie swoich danych! (do godz 15) 

Potrzebujemy waszych adresów i numerów telefonów dla kuriera.
Odpowiadajcie na adres redakcji - kami.ll@vp.pl
Tutaj przykład w jaki sposób powinniście się do nas zgłaszać:

Anna Nowak
ul. Słoneczna 45 Warszawa 40-512 Telefon - Mama : 17323430
Prosimy o naprawdę szybką odpowiedź do jutra rana!




Dziękujemy wszystkim uczestnikom
konkursu

i gratulujemy zwycięzcom!

29 komentarzy:

  1. Anonimowy20:19:00

    WYGRALAM!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:39:00

      Które miejsce to ty ? ;) J.M v-lover

      Usuń
    2. Anonimowy16:29:00

      1. bombay_duck1

      Usuń
  2. Anonimowy20:32:00

    Gratuluję wszystkim! Ja nie brałam udziału ponieważ bilety już kupiłam ale bardzo mi się podoba ta bombay duck jako Ludmiła a która to przebrana za Diego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ta sama osoba :D Gdzie wybierasz się do kina?

      Usuń
    2. Anonimowy22:07:00

      Ja do Kalisza do galerii Amber ponieważ tam mam najbliżej a Ty gdzie się wybierasz?

      Usuń
    3. ja również !

      Usuń
  3. Gratuluje :)
    Ja się wybieram 10 maja z koleżanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:13:00

    Fajne postacie ale 2 i 3 to ta sama osoba i Diego i Ludmi też! uważam, że to nie fair! 4 bilety wygrali a np. niektórzy ani jednego!! I gdzie tu sprawiedliwość ?!?!?!?!?!?!?!?!!??!?!?!?
    A wgl ja bym nie wstawiała takiego zdjęcia z suszarką :/ To zdjęcie jest ohydnie ohydne :P Tylko tą dziewczynę ośmiesza !! Ale inne jej zdjęcia są spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób przysyłało zdjęcia paru postaci, ale my patrzyliśmy tylko na zbliżenie do bohatera za którego się przebrało :) A zabawna fotka z suszarką broń Boże nie ośmiesza autorki. Nie przesadzajmy.

      Usuń
    2. Każdy ma swoje zdanie i swój gust, mi np. to zdjęcie bardzo się podoba, jest śmieszne tak samo jak Fran i idealnie ją odwzorowała, wejdź sobie na jej instagram i zobacz reszte zdjęć są na prawdę cudowne.

      Usuń
    3. Anonimowy21:46:00

      Widziałam wszystkie jej zdjęcia i właśnie napisałam wyżej, że jej inne zdjęcia są fajne. Są o wiele lepsze niż tego co tutaj są wstawione ;) to z suszarką naprawdę według mnie jest beznadziejne :/ Ale na instagramie strasznie spamowała tymi zdjęciami :P

      Usuń
    4. Wiem mi też te podobają się najmniej no, ale cóż wybrali jakie wybrali... i na Instagramie nazywasz się........... jak? :)))))

      Usuń
    5. Anonimowy16:31:00

      Co sie stalo wczoraj bylu 2 inne przebrane. taka za fran marysia cos i jakas za cami i viole. czemu je zmieniliscie?

      Usuń
    6. Anonimowy17:06:00

      No właśnie????

      Usuń
  5. Oooo gartulacje :*
    Tej pierwszej dziewczyny stylizacje są bardzo, bardzo podobne wgl mega <3
    A ta stylów Diego <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:29:00

    A kiedy wyniki na opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:30:00

    A kiedy wyniki na opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:34:00

    GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fajnie sie przebrały
    Jusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tu ktoś z Płocka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:40:00

    Ale fajne stroje ma 1 miejsce ;) J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:56:00

    Według mnie Natinsome nie przebrała się w ogóle! więc jak ona niby wygrała??? Naprawdę były jeszcze stroje w których przynajmniej było widać jakieś większe starania, choćby ten chłopak, który przebrał się za Maxiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żal mi was... niektóre dziewczyny byly o wiele lepsze a wy takie dziadostwo wybralyscie ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:15:00

    ZA KOGO PRZEPRAŁA SIĘ Natinsone ????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:13:00

      No właśnie!!!!!!!!!!!!!! nie przypomina nikogo, ani się nie wystylizowała, ani nie jest podobna do nikogo!

      Usuń
  14. Czy można kupić wejściówkę vip?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!