11 kwi 2014

holalodociao.com [01]

Cześć.
Kazano mi się przedstawić. Co ja mam o sobie powiedzieć? Mam na imię Alicja. Tyle chyba wystarczy, bo nienawidzę o sobie opowiadać. Będę drugą tłumaczką bloga. Znam język hiszpański oraz włoski. Nie są one jakieś trudne do nauczenia. Będę tłumaczyć wam wywiady, artykuły, wpisy jakieś dłuższe z Facebooka oraz wpisy Lodovicy Comello z jej oficjalnego bloga, na którym pisze po prostu wszystko. To na tyle, a ja już wam daję efekty mojej wytrwałej pracy.


Napisane 2014-04-11

"Nigdy nie jest za późno na coś. Znam kogoś, kto pewnego dnia nagle zatrzymał wszystko i wszystkich. Chciał wyzerować swoje życie, po drugiej stronie świata, a jego jedynym celem jest iść przez świat i dowiedzieć się czym tak naprawdę jest wolność. Znam staruszkę, która uważa, że nie warto marnować czas. Co roku organizuje wycieczki, a wnuki jej towarzyszą. Kolana  bolały, ale nic, ani nikt nie mógł jej zapobiec. Kupiła bilet do Nowego Jorku, Hiszpanii, a nawet do Chin. Znam człowieka, który nie był bardzo szczęśliwy w życiu. Czy los przyniesie całą swoją rodzinę, nie mówiąc już o wszystkich smutkach. Dziś odbudował swoją rodzinę. Duża, silna, szczęśliwa, a wszystkie ich uśmiechy są razem. Nigdy nie jest za późno. A my nigdy nie jesteśmy za starzy, kruszy, nieśmiali, niepewni. Dorośli i dzieci zawsze mogą marzyć.

:)

L. ♥"

4 komentarze:

  1. fajnie, żę jest coraz więcej tłumaczy - super post ;)
    #PIERWSZA ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://supermyszki-transformice.blogspot.com/ Nie o Violetcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://supermyszki-transformice.blogspot.com/ Nie o Violetcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!