21 kwi 2014

#Violetta3: ,,Jaki napis chciała byś zobaczyć na kasku Leona? '' TY WYBIERASZ

Disney Channel chce abyśmy pomogli im w tworzeniu prawdopodobnie ostatniego sezonu naszej telenoweli. Niedawno mieliśmy głosować w sondzie dotyczącej tego co Leon ma wręczyć Violetcie [klik] oraz czyje zdjęcie Violetta będzie miała na biurku. [klik] Teraz mamy kolejne pytanie z trzema opcjami. Jak wiemy przez jakiś czas będą robili takie sondy. Dlatego że nastał nowy tydzień strony podobnie jak ostatnimi razy Hiszpańska, Włoska oraz Francuska ponownie wyznaczyli nową sondę. 



Jaki napis chciała byś zobaczyć na kasku Leona?

Tak jak ostatnimi tazy mamy do wyboru trzy opcje:


Na wszystkich trzech stronach (Hiszpania, Francja, Włochy) są takie same ankiety w których głosy się sumują. Można głosować na wszystkich trzech stronach.
  • MUZYKA

  • V.L

  • LEON



UWAGA: Skróty V.L dotycząc inicjałów imion Violetty i Leona. 
Na wszystkich trzech stronach (Hiszpania, Francja, Włochy) są takie same ankiety w których głosy się sumują. Można głosować na wszystkich trzech stronach.




Na Disney Channel Włochy tak jak ostatnio również został umieszczony filmik dotyczący tej akcji. Poniżej kilka skanów z filmiku. Aby zobaczyć pełny filmik zapraszamy na DisneyChannelIT. Jeśli pojawi się cały filmik na yt zamieścimy w tym poście. 






Niestety nie wiemy co wygrało w poprzednich sondach. Dowiemy się oglądając nasz ulubiony serial.
Producenci więcej przyszykowali dla nas takich akcji. Za tydzień również będzie taka sonda.  Na pewno o innych sondach również będziecie poinformowani. Wydaje mi się że fajnie postępują robiąc takie akcje, dzięki temu możemy zobaczyć że w pewnym stopniu liczą się z naszym zdaniem. 
Na którą opcję głosujecie? 

45 komentarzy:

  1. Anonimowy15:16:00

    Ja chyba zagłosuje na musica lub na v.l a wy jakie wolicie ?
    Ps. 1 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:29:00

    b zdecydowanie xd / edka

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:56:00

    B♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:57:00

    B♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Do kiedy można wysyłać pracę do konkursu?
    Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:01:00

    ♥♥♥♥♥♥B♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zagłosowałem na b ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:44:00

    c ponieważ tak mają wielcy sportowycy a i niech viola wie który to leon ja bendzie na torze c.leon

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:03:00

    Wszystkie są fajnei nie mogę się zdecydować . I czemu nie ma postu o tacie Martiny ? J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:27:00

      A nie jest jednak ;) Nie włączył mi się po prostu ;) J.M v-lover

      Usuń
    2. Anonimowy16:04:00

      Głosują na bbbb!!!!!!!!!

      Usuń
  10. Anonimowy20:19:00

    Interesujesz się modą? Zapraszam na mojego bloga, właśnie trwa NABÓR! :)

    modaurodalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie.Zapraszam na mój bloga.Jest nabór!Wiem że prowadzę go od nie dawna.Ale z małą pomocą mój blog może dużo osiągnąć.Link do naboru:http://tinistoesselpol.blogspot.com/2014/04/nabor.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy10:30:00

    leon albo music

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie a
    i zapraszam na nabór na mojego bloga: http://tiniverdas.pinger.pl/m/21748648
    mama nadzieję że ktoś się zgłosi :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12:22:00

    Zdecydowanie V.L.<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiktoria Holeczek12:39:00

    Hej - gdy wejdziecie na hiszpańską stronkę Disneya jest tam serial pt.: " La Gira ", czy nie gra w nim czasem Lucia Gil (Helena).
    Jestem za B

    OdpowiedzUsuń
  16. http://moja-historia-germangie.blogspot.com/ <----- Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:42:00

    A lub c :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:46:00

    León!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:02:00

    Cccccc!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21:05:00

    http://lifestoriesoffical.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. chciała byś ? czy raczej chciałabyś? Ile to dziecko ma lat co to pisze? Ja głosuje za 2. V.L ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20:21:00

    Co znaczy V.L, Violettta? czy co

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy20:55:00

    V.L to znaczy Violetta i Leon.To ja wybieram V.L!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!