28 kwi 2014

NOWOŚĆ! Kolekcja V-Lovers część 7!

Kolekcja V-lovers” tom 7 Newsy zza kulis, wystrzałowe fotki oraz pakiet inspirujących naklejek – wszystko to w kolejnym, siódmym już tomie „Kolekcji V-lovers”. Będzie to okazja, by poznać bliżej słowiańską duszę serialowego Braco – czyli Artura Logunova, oraz pasje Angie – czyli Marii Clary Alonso.




 Jak w każdym tomie na wielbicieli serialu Disney Channel „Violetta” czekają modowe inspiracje – tym razem muffinkowe klimaty, czyli dominacja pasteli. W książeczce towarzyszącej płycie na plakacie po raz kolejny Pablo Espinosa, czyli serialowy Tomás, oraz quiz i zagadki. Dodatkowo lekcja hiszpańskiego, a w niej podstawowe zwroty oraz kilka praktycznych i cennych wskazówek, jak najskuteczniej szybko poznać język obcy.


Na pewno wiesz że warto poznać języki obce... W kolejnych tomach kolekcji mogłaś znaleźć już wiele ciekawych słówek i zwrotów z języka hiszpańskiego-dorzuć do nich kilka nowych! Teraz dzięki tym wyjątkowym naklejką, jeszcze łatwiej je zapamiętasz!

 Wraz z książką w tomie 7. płyta DVD, a na niej kolejne 5 odcinków serialu. Plany Tomása nieoczekiwanie się komplikują, a marzenia schodzą na dalszy plan. Czyżby nadszedł czas pożegnań? A może jest to niepowtarzalna szansa dla kogoś, kto dotąd usuwał się w cień? Jedno jest pewne: od tej pory wiele zmieni się w życiu Violi i jej przyjaciół! W siódmym tomie fani znajdą także unikalny kod konkursowy. To już trzeci etap konkursu V-lovers „Zostań gwiazdą” i kolejna okazja, by wykazać się znajomością serialu i stylu Violetty.



Nie zapomnijcie zajrzeć na fanpage kolekcji oraz na stronę ameet
Ile macie już tomów kolekcji V-Lovers?
Kupicie również i 7 tom?

7 komentarzy:

  1. Anonimowy19:22:00

    Wszystkie teraz czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:28:00

    Ja mam wszystkie no i ten tez oczywiscie kupie:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:28:00

    Jasne!!!1

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:53:00

    Ja nie mam żadnej kolekcji,ale chciałabym.
    Jusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:51:00

    ja mam tom 1, tom 2,tom 3 ,tom 4,tom 5,tom 6,tom 7,tom 8,tom 9 bo wiem że wyszło dopiero 6 tomów 30 odcinków,ale ja jak ja to ktoś może kupić przez neta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:37:00

    Super , że jest nowy tom . J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:20:00

    mam pytanko a ogolnie ile jest wszystkich tomow??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!