8 kwi 2014

Miłość Raphaeli i Nicolasa


Raphaela i Nicolas są parą  już od pewnego czasu, poznali się w 2012 roku.  Nico nikomu nie trzeba przedstawiać każdy V-ilovers na zawsze za pamięta postać Andresa który w Violetcie gra przyjaciela głównego bohatera Leona. Ale kim jest Raphaela ? Z zawodu jest modelką , nie jednokrotnie pozowała przed obiektywem aparatów, a także jej zdjęcie ukazywały się w różnych gazetach. 



Ich miłość trwa od dłuższego czasu, jednak cały czas są w sobie zakochani tak mocno jak na początku. Nicolas wielokrotnie w wywiadach podkreślał  że kocha Raphaele, ostatnio w Fans World En Vivo wspomniał że tęskni za swoją ukochaną.  

Zdjęcia Raphaeli 






Już w Orfeo towarzyszy mi moja kochana rozpoczynamy pierwszą funkcje. 

Ta miłość, już nie może się ukrywać dłużej. 
Ostatni dzień w Chile!! :) Krótkie podsumowanie 

Myślę że w tym poście przybliżyłem wam związek Nico i Raphaeli. 

7 komentarzy:

  1. super, fajna para :D
    niezły filmik ,,pierwszy komentarz''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:01:00

      nie mogę się doczekać wyników naboru !!!

      Usuń
    2. Ja też nie mogę ;D kto wie kto tym razem dojdzie do naszej ''rodziny'' :D

      Usuń
    3. No właśnie kiedy będą?

      Usuń
  2. Anonimowy19:16:00

    Mam pytanie do Leona LL lub Leona TDA . Czy będzie jakiś konkurs na waszym blogu , nie licząc tych co macie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:55:00

    Sweet z nich para fajnie wyglądają ;) J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:12:00

    I znowu -EM!!!!???????!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!