9 kwi 2014

,,Hola lectores! " - czyli ,, Cześć czytelnicy!" [ Aktualizacja ]

Witajcie!
Nazywam się Paulina, mam 15 lat oraz obecnie uczęszczam do klasy drugiej gimnazjum. Na google+ można mnie rozpoznać jako Libby T.S - T.S oczywiście jest to zdrobnienie od Tini Stoessel, czyli naszej tytułowej bohaterki Violetty. 
Martina to moja ulubiona aktorka i piosenkarka. Żeby dowiedzieć się o niej wszystkiego, o ile na  Polski rynek wejdzie Simplemente Tini (Tylko Tini) kupię tą książkę - autobiografię. Jak wiemy teraz trwają prace. Premiera jest przewidziana na maja. Nie, niestety to nie miesiąc premiery - Polsce. 
Czym się interesuję
Interesuję się fotografią oraz bardzo lubię zwierzęta. Posługuję się nie najgorzej programami do przeróbki zdjęć - photoscape oraz programem Movie Maker - do przeróbki filmików. Nie mam ulubionego przedmiotu w szkole.
Kiedyś był nim w-f (wychowanie fizyczne) niestety teraz mamy nauczycielkę która nieźle daje w cztery litery. Oj za bardzo sie zagalopowałam.. Co może wydać się dziwne, jestem nie najgorsza z matematyki przez co w sporym stopniu ją lubię. 
Może napiszę jak się tutaj dostałam..
Pewnie kilku z was zastanowiło się dlaczego jeszcze jedna adminka, przecież miały być tylko trzy. Muszę wam przyznać, że nie uwierzycie w to co tutaj napiszę. Dostałam się zupełnie przez przypadek, przez moją "pyskatą buźkę" która przeważnie musi wtrącić swoje trzy grodze. Pisałam z Remkiem (Leon LL) i doszło do niewielkiej kłótni o hiszpańskim. Co się okazało spodobał mu się mój styl pisania i zostałam adminką! Zabawne prawda? 
[Aktualizacja]
DLA SPROSTOWANIA
Brałam udział w naborze. Na asku również jest sprostowanie sytuacji. Wybaczcie że tyle zamieszania wprowadziłam.
[Aktualizacja]

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Może napiszę dlaczego tak bardzo lubię Martinę.
Martina jak większość z nas wiemy to siedemnastoletnia aktorka, piosenkarka i tancerka która jest znana z tytułowej roli Violetta. Cenię ją za to że mimo sławy nie trafia jej woda sodowa do głowy. Nie uwzględniajcie tego jak się ubiera, ponieważ  każda gwiazda musi dbać o swój wizerunek, i dlatego Disney zabronił jej posiadania Facebooka, lecz posiada fanpage  jednakże częściej udziela się na twitterze. Moim zdaniem jest bardzo fotogeniczna, dzięki czemu jest reprezentantką marek takich jak: Sofia Caputo, Baby-G oraz często można zobaczyć ją w magazynach zagranicznych jak i Polskich. Dlaczego o tym mówię? Dlatego że podobają mi się jej sesje zdjęciowe, co jest jej dobrym punktem. Oczywiście każdy podziela inne zdanie na ten temat.
Jest osobą dobroduszną. Pomaga w fundacjach, przez co cenię to co robi dla dzieci chorych i niepełnosprawnych.


Żeby post nie kończył się tak bez rąk i nóg może napiszę dla osób które się wstydzą tego że są V-lovers czy pochodzą z jakiegokolwiek innego fandomu.


Niektórzy boją się przyznać do tego że są np. V-Lovers. Dlaczego? Dlatego że inni uważają że to serial dla dzieci. NIE. Violetta to serial dla każdej grupy wiekowej. Ze mną nawet moja mama ogląda. Nie bój się tego że będziesz przez kogoś wyśmiana! U mnie w szkole niektóre dziewczyny chodzą po szkole z teczkami z Violetty, lub udają postacie z serialu. Przejmują się? Nie. Co was obchodzi czyjaś opinia? To wasz gust i nikt nie ma prawa was wyśmiewać za to że lubicie taki czy inny serial! 



Kontakt: libbes11@gmail.com





Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej? 
Nic trudnego - pytajcie w komentarzach. 
Czym się interesujecie? 


24 komentarze:

  1. Anonimowy21:46:00

    To już jest wielka przsada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:47:00

      Zgadzam się =-O

      Usuń
    2. Anonimowy21:51:00

      Moim zdaniem fajnie zaczela post Z czym przesada? Ze ją przyjeli?

      Usuń
    3. Anonimowy21:53:00

      Tak inni się starają z w naborze a ta się tak dostała bo nie umie się opanować !!

      Usuń
    4. http://ask.fm/VIOLETTA2PL/answer/111787736481 Proponuję przeczytani tej odpowiedzi. jest tutaj wszytko wyjaśnione ;)

      Usuń
  2. Anonimowy21:48:00

    dlaczego przesada?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:53:00

    Według mnie to trójka dziewczyn startowała w naborach. Wszystkie są świetne. Przychodzi nagle taka dziewczyna i nie wiadomo dlaczego dostaje się na bloga. Ja wszystko rozumiem, ale jest to nie fair wobec tych dziewczyn które wygrały nabory i tych które wgl w nich startowały ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:54:00

      Dokładnie. Zgadzam się !!!

      Usuń
    2. Tylko że ja startowałam w naborze. Na asku bloga jest sprostowanie.

      Usuń
  4. Ogarnijcie się ! Fajnie że dziewczyna się dostała będzie więcej do czytania. Jeśli jesteście tacy świetni to udowodnijcie to a nie marudzcie. Albo założycie własnego bloga. Ona fajnie pisze. Rzeczywiście szkoda że inni się nie dostali a ona ma niewyparzony język i już jest ale ważne że będzie dużo postów z info.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że wszyscy piszą z Anonima :D , no ale trudno na asku macie sprostowanie :D

      Usuń
  5. Anonimowy07:08:00

    Tę książkę zamiast tą. Planowana na maj nie na mają. I jeszcze literówki. Nie najgorszy początek, ale po osobie, która zna hiszpański spodziewałam się czegoś innego.

    Nie odbieraj tego jako hejtu na Twoją osobę, po prostu irytują mnie proste błędy (choć mówi tak 50% Polaków). Życzę powodzenia.

    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:37:00

      Nie znam hiszpańskiego XD
      po prostu taki wstęp

      Usuń
    2. Anonimowy16:18:00

      Tak myślałam, że tłumacz Google pomógł XD

      P.

      Usuń
    3. To akurat umiałam XD
      Niektóre zwroty umiem:)

      Usuń
  6. dziękuję za tą część o tym żeby nie bać się tego, że jest się V-Lovers. U mnie w szkole jest dużo osób, które sie z tego śmieją i myślę, że twoja rada bardzo mi pomogła. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze? do mnie przemawiają bardziej pozostałe adminki, ale witaj ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi że przez wszystkich nie zostałam pozytywnie zaakceptowana, oraz przyjęta.
      Jeśli Leon LL będzie uważał że się nie nadaję to po prostu zwolni mnie z posady adminki. Jestem dopiero na okresie próbnym. :)

      Usuń
    2. Słuchajcie - wszystkie jesteśmy na równi. Wszystkie startowałyśmy w naborach i wszystkie mamy okres próbny! A tak pozatym - miło mi cię poznać Liby! Widzę, że jesteśmy w tym samym wieku co mnie bardzo cieszy :)

      Usuń
  8. Ja mam 22 lata i jakoś się nie wstydzę tego, że jestem V-lovers ;) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:41:00

      Asz tyle ?! WOW podziwiam J.M v-lover

      Usuń
  9. Anonimowy17:42:00

    Super fajnie cię poznać ! Witam też innych nowych na tym blogu . Czekam na posciki ;) J.M v-lover

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:53:00

    Nie rozumiem o co chodzi, jeśli została przyjęta to ok, nie wiem dlaczego przesada, przecież to nie nasza sprawa czy ona jest czy nie, ja się osobiście cieszę z przybycia nowej adminki ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem osób, które mówią, że Martina to ich ulubiona aktorka.:\ Przecież ona w niczym nie zagrała nie licząc Violetty. A muzyka z tego serialu jest tragiczna.Nie chcę nikogo urazić.;c Czy tak, czy inaczej witam.^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!