24 sty 2015

[Tłumaczenie] Solo para V-lovers

 
 
SOLO PARA V-LOVERS. "Tylko dla V-lovers" to nowa seria filmików, które DisneyChannelEspana umieścił na swoim kanale na YouTube. Przez ostatnie pięć dni publikowano po jednym filmie na każdy dzień. O co chodzi? Aktorzy naszego ulubionego serialu "Violetta" odpowiadają na pytania! Chcecie dowiedzieć się o nich nowych, ciekawych rzeczy? Zapraszam do posta!

 
Rozpoczynamy rundę pierwszą! To Martina Stoessel rozpoczyna mały wywiad pytaniem: Dlaczego według Ciebie "Violetta" odniosła światowy sukces? Według Jorge wszystko jest tak wielkim osiągnięciem, dzięki muzyce oraz połączeniu wielu kultur i osobowości z różnych krajów świata. Tini uważa, że to właśnie piosenki, energia, radość i różnorodne historie sprawiły, że serial zyskał tak wielu fanów. Wypowiada się, że uczy, tego aby walczyć o swoje marzenia.
W rundzie drugiej na pewno każdemu z Was pojawi się uśmiech na twarzy. Przystojny Meksykanin zadaje pytanie czy potrafią pokazać jakiś rzadką minę, gest, wyraz twarzy. Zdecydowanie najlepiej spisał się sam Blanco i Tinita! Spójrzcie tylko na jej twarz! W końcu to aktorzy. Nigdy nie wiadomo, co czeka ich do zagrania na planie filmowym.
 
 
Czas na Solo Para V-lovers 2, czyli drugą część nagrań! Czekają nas kolejne pytania, na które Mechi, Tini, Jorge, Lodo i Ruggero próbują odpowiedzieć. W którym mieście na świecie chcielibyście nagrać sceny do "Violetty"? Mercedes chciałaby nagrywać w Paryżu (Francja), za to Ruggero w Neapolu (Włochy). Lodovica chętnie odwiedziłaby Nowy Jork (USA), a Jorge... Jorge najchętniej by nagrywał w swoim własnym domu! Kolejna alternatywa: Który kostium podobał Ci się najbardziej z dwóch pierwszych sezonów serialu? Serialowy Federico uznał, że najbardziej podobał mu się strój, w którym wystąpił do teledysku "Luz, camara y accion". Tinita wybrała przebranie do "Esto no puedo termianar" w finale drugiego sezonu. Dodo natomiast przyznaje, że podczas klipu do "Hoy somos mas" było ok. I pan Blanco znowu ostatni! On przyznaje, że strój do "Nuestro camino" był najlepszy.
 
 
 
Co jest najlepsze w "Violetcie"? To pytanie, które usłyszeliśmy już w trzecim z pięciu filmików. Według Jorge są to przyjaciele! Z tego wnioskujemy, że przyjaźń jest ważną częścią jego życia. Ruggero uważa, że cudowne jest nagrywanie wśród ludzi, którzy mają podobne pasje. Mechi mówi krótko i na temat. Wszystko jest super! Comello przyznaje, że niesamowite jest zwiedzanie świata i poznawanie różnych osobowości. Kolejne zapytanie i Meksykanin znowu wyskakuje nam z nietypowym zagadnieniem: Czy potrafią wydać jakiś nietypowy dźwięk? Obsada jak zwykle się wygłupia! Musicie to zobaczyć.
 
 
Filmik czwarty i następne dwa pytania! Czy tym razem także dowiemy się jakichś sekretów? O czym myślisz przed nagrywaniem?, pytanie które wydobyło się z ust samej Lambre. Lodovica zawsze przypomina sobie swoje kwestie. Podobne plany ma serialowy León i Ludmiła. Bardzo ważne jest, aby wszyscy dobrze umieli swoje teksty. A teraz Ruggero prosi, aby każdy z nich zagwizdał. Jak widać nie wszystkie dziewczyny dały sobie radę. Mechi i Tini nie wydobyły z siebie nic, co byłoby podobne do gwizdania. Stoessel przyznaje, że nie umie gwizdać.
 
Piąty, ostatni filmik i ostatnie dwa pytania. Pierwsze: Jaka jest twoja ulubiona piosenka? Odpowiedzi aktorów to... Według Tinity "Ser mejor", Jorge-"Entre dos mudnos". Dużym zaskoczeniem dla mnie było to, że Lodovica najbardziej lubi "Peligrosomente bellas", czyli piosenkę Ludmiły i Naty. Serialowa para, Fedemiła jednoznacznie wybrała utwór "Yo soy asi". Co najdziwniejszego usłyszałeś od swojego fana? Jedna z fanek Pasquarelliego powiedziała, że jest słodki jak czekolada! Tini przyznaje, że usłyszała wiele dziwnych rzeczy i nie da się tutaj wymienić jednej. To by było na tyle. Niżej zamieszczam filmiki, a Was proszę o nie kopiowanie treści oraz zdjęć, ponieważ sama robiłam screeny.
 
 

Jak podoba Wam się taka seria filmików?

14 komentarzy:

  1. Anonimowy15:16:00

    Pierwsza :*** pozdrawiam redakcję ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:28:00

    Ja wysłałam link do tych filmów na asku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:35:00

    aco odpowiedziała Lodo i Mechi w 5 filmiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:15:00

      nic nie odpowiedziały bo nic nie pisze nawet w tłumaczeniu

      Usuń
  4. Anonimowy16:07:00

    co Jorge odpowiada w 5 filmiku na drugie pytanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:16:00

      nic nie odpowiedział

      Usuń
  5. Anonimowy16:12:00

    bardzo chciałabym żeby były takie w Polsce na kanale disney channel , ale fajnie byłoby gdyby kręcili je w polsce

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:13:00

    też bym tak chciała ale to mało prawdopodobne

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:35:00

    Dacie rade tez jakies rozmowy GERMANGIE przetłumaczyć ? Ooo i zapowidz odcinka 70 ??

    OdpowiedzUsuń
  8. O bosh.... cz. 1 Tini: To się nazywa żółw XD Pozdro z podłogi :'D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:58:00

    Kiedy bedzie tlumaczenie zapowiedzi ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:00:00

    Napiszecie o książce Ruggero?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post jest w roboczych , niedługo V-Fanka napisze:)

      Usuń

Dziękujemy wam za to że jesteście tutaj z nami!